Shortlist

1. Print

Adela Dürösiová , Romana Kádeková
Nealko influencer |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Je náročné povedať NIE alkoholu v prostredí, kde abstinenta nazývajú čudákom. Mnohí, ktorí by aj chceli prejsť na nealko, váhajú. Boja sa reakcie od okolia. Je dobré mať však na mysli, že každý influencer mal na začiatku svojej kariéry 0,0 followerov. A či už chce človek zmeniť len svoj život, alebo pozitívne ovplyvniť aj životy iných, musí si ísť za svojim cieľom bez ohľadu na to, aké to môže byť zo začiatku ťažké.
Zoznam príspevkov
Alexandra Pobjecká, Sabína Lukáčová
Alcocorrect |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Insight 1:
Gen Z chce robiť veci po svojom a nenechá sa riadiť tým, čo hovoria ostatní.

Insight 2:
Spoločenské konvencie podnecujú k pitiu alkoholu, ktorý sa stal automatickou súčasťou úplne bežných situácií - návšteva, stretnutie, rande, štvrtok, piatok…

Idea:
Autocorrect nám, rovnako ako spoločnosť, často navrhuje nechcené a nevyžiadané riešenia.
Nepitie = statement.
Zoznam príspevkov
Bruno Húska, Eva Filkus
Nealko. Len pre silné povahy. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Napriek tomu, že generácia Z považuje nadmerné úžívanie alkoholu za oveľa menej cool aktivitu ako to bolo v generáciach predošlých, byť v roku 2023 mladým a dobrovoľne abstinujúcim je na Slovensku stále neľahká úloha.
 
Nepomáha tomu ani fakt, že subkultúry v ktorých často nachádzajú nových priateľov, majú v nich priestor na kreativitu a vyjadrenie seba samých, sú priamo prepojené s nezdravým životným štýlom ku ktorému nepochybne patrí popíjanie alkoholu.
 
Dobrovoľní abstinenti, ktorí sa v týchto subkultúrach pohybujú a žiú aktívnym spoločenským životom, potrebujú obdivuhodnú dávku sebazaprenia a disciplíny aby nimi aj zostali.
 
Preto prichádzame s kampaňou „Nealko. Len pre silné povahy.“
 
Na sérií kľúčových vizuálov situovaných do večerných mestských prostredí dávame do popredia mladých ľudí ktorí reprezentujú myšlienku, že byť dobrovoľne abstinujúcim je voľba ktorá je síce v našej spoločnosti náročná, ale oplatí sa za ňou stáť a byť na ňu hrdý.
 
Prehovárame tak ku generácii Z ako jeden z nich. Nepoučujeme ich ani nekarháme. Dávame im možnosť byť silnou osobnosťou, ktorá sa dokáže sa zabaviť aj bez alkoholu, nestrácajúc kontrolu nad svojím životom.
Iveta Valentová, Václav Kudělka
Osud zajtrajška |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nealkoholické pivo má oproti tomu klasickému najväčšiu výhodu v tom, že vôbec žiadnym spôsobom neovplyvňuje správanie ani fyzický stav človeka. Vďaka tomu si sami môžeme určiť, ako bude náš ďalší deň po akcii vyzerať.
Zoznam príspevkov
Ladislav Macko, Richard Bažant Sokol
Playlist |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Za jedno nealko si vypočujeme pokojne aj desať výčitiek. No opakujú sa stále tie isté dokola a každý obohratý playlist časom prestaneme počúvať.
Zoznam príspevkov
Lisa Koryakina, Andrea Vargová
Zábava nepotrebuje alkohol |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre najväčšiu slovenskú pivnú značku, Zlatý Bažant sme chceli vytvoriť modernú kampaň, s ktorou Generácia Z ľahko stotožní. Našou hlavnou otázkou bolo, aký je rozdiel medzi zábavou s alkoholom a bez neho. Na hľadanie odpovede sme zapojili AI, ktorá ukáže výsledok nie na základe ľudských emócií, ale na základe zadaných promptov. Výsledkom bolo to, že zábava nepotrebuje alkohol. Takisto by sa mala rozhodovať aj Generácia Z - nie na základe emócí a tlaku spoločnosti, ale racionálne uvažovať o dôsledkoch pitia alkoholu. Kampaň im dáva priestor na zamyslenie sa, či potrebujú alkohol k zábave.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Dominik Hasák
Nevynechaj nič, čo máš rád |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí sú neustále zaneprázdnení. Čím viac toho stíhajú, tým väčší sú frajeri. Majú najrôznejšie voľnočasové aktivity a popri tom chcú vybudovať kariéru. Alkohol je ale obrovský zabiják času a produktivity. V deň, keď ho človek konzumuje, už nič iné nespraví.

Ukážeme teda, že keď si mladí vyberú Bažant 0,0, v pohode zvládnu všetko, čo chcú. Na hyperbolizáciu situácie využijeme meme princíp, ktorý naša cieľovka dobre pozná. Vizuál by fungoval aj ako séria.
Zoznam príspevkov
Marek Horecký, Denisa Szabová
Takmer na 100 % pravdivé výroky |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: To, čo sa vám prihodí na párty, keď si doprajete viac alkoholu pozná asi každý z nás. Ale čo sa vám prihodí, keď pre zmenu siahnete po nealkoholickom pive Zlatý Bažant? Takmer na 100 % pravdivé situácie, ktoré sú sprevádzané sebakontrolou vždy a všade.
Zoznam príspevkov
Martin Luther, Lukáš Baťo
Mladí myslia iba na seba |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V dnešnej dobe počúvame výčitky, ako je mladá generácia zahľadená do seba, preadzuje svoje názory a chce meniť svet. Jednu z nich sme použili aj v našom vizuále a z negatívnej konotácie, sme vytvorili pozitívne tvrdenie.
Zoznam príspevkov
Michal Porubovič, Lukáš Jurák
Uvažuj triezvo. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia pod vplyvom alkoholu robia často veci, ktoré na druhý deň ľutujú. To však nemusí stáť v ceste tomu, aby si mohli vychutnať dobré pivo, konkrétne Zlatý Bažant 0,0%.
Zoznam príspevkov
Peter Danada, Jakub Svetlík
The Morning Heroes |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zlatý Bažant 0,0% presents Morning Heroes.
A set of prints that motivate young people to achieve their morning goals by choosing alcohol-free evening drinks.
Zoznam príspevkov
Terézia Ščasnovičová, Matej Ruman
0,0% ŠANCA |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V sérii vizuálov sme pracovali s modelovými situáciami zo života mladých ľudí. Zvolili sme výrazný font a minimum grafických prvkov, pretože sme presvedčení, že jednotlivé statementy fungujú aj bez nich. 

Navyše nimi chceme diváka priviesť k úvahe, kedy sa v podobných momentoch ocitol aj on sám a zobudiť jeho predstavivosť. O túto možnosť by sme sa pri detailnejšej grafickej exekúcii pripravili. 

K tomu, že mať večer vo svojich rukách je viac než OK, by mal po krátkej úvahe dospieť každý z nich.

2. PR

Daniel Vachuna, Michal Roháček
Minúta ticha pre Ukrajinu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Silent disco je jeden z najobľúbenejších eventov na Pohode, na ktorom si návštevníci nasadia slúchadlá a v úplnom tichu tancujú na hudbu, ktorú počujú iba oni. My to spravíme na našej pobočke, takže ľuďom pri preberaní festivalových náramkov pripravíme festivalový zážitok a zároveň nebudeme rušiť ostatných klientov. Púšťať budeme minútové ukážky tvorby ukrajinských interpretov, ktorí vystúpia na Pohode. Minútou ticha, počas ktorého ich budú ľudia sústredene počúvať, si ich uctíme a zároveň vyzveme na ich podporu. Reakciou na najsilnejšiu tému súčasnosti si zabezpečíme bezprecedentný PR efekt a zároveň sa ukážeme ako zodpovedná značka, ktorej záleží na budúcnosti.
Zoznam príspevkov
Dávid Ján Rišiaň, Kitti Pastoreková
SLSP feat. AI |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Doba sa neustále technologicky posúva a výnimkou nie je ani samotná hudba. AI otvára nové možnosti, vďaka ktorým môže SLSP poskytnúť špeciálny predfestivalový zážitok tým, ktorím navštívia ich pobočky.
Zoznam príspevkov
Karina Zušťáková, Bibiána Sotáková
10 sekúnd tanca |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Len 10 sekúnd tanca ti ušetrí možno aj 2 hodiny čakania v rade na trenčianskom letisku. Pretože len 10 sekúnd ti stačí na výmenu lístka za festivalový náramok a zlepšenie nálady. Zo Slovenskej sporiteľne tak vytvoríme jedinú banku, z ktorej ľudia odchádzajú preukázateľne šťastnejší a 
v pohode.
Zoznam príspevkov
Ladislav Macko, Martin Kyselica
Nečakaná budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Na festivale sa čaká v rade na vstupe. Čaká sa na pivo, na jedlo, na sprchy, na záchody... Vďaka SLSP si to návštevníci Pohody môžu uľahčiť.

Nečakajú na vstupe ani vo food zóne či v baroch a dostanú aj nečakaný zážitok pri výmene lístka v pobočke.
Zoznam príspevkov
Romana Kádeková, Adela Dürösiová
Pohodový swap pre budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenská sporiteľňa je banka, ktorej budúcnosť planéty nie je ľahostajná. Preto sme aj do aktivity výmeny festivalového lístku za vstupný náramok vniesli kúsok ekológie. Tento rok si návštevníci budú môcť okrem lístku swapnúť aj svoj starý festivalový outfit. Podporíme tak myšlienku udržateľnosti vrámci témy rýchlej festivalovej módy, pretože aj oblečenie z druhej ruky môže vytvoriť originálny a zároveň zodpovedný outfit.
Zoznam príspevkov
Tomáš Klas, Kristína Mlynárová
Pripime si na budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenská sporiteľňa sa teší na budúcnosť a verí, že si ju treba vychutnávať plnými dúškami. Všetkých návštevníkov Pohody preto pozýva na jej ochutnávku.
Na pobočkách sporiteľne bude návštevníkov čakať unikátny zážitok. Drink, ktorý vytvorila umelá inteligencia a naservíruje robotické rameno.
Zoznam príspevkov
Veronika Jančová, Monika Farkašová
LEGEND REBORN |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre mnohých návštevníkov je Pohoda každoročnou tradíciou. Podľa interných prieskumov z 2022, až 94 % návštevníkov zvažuje festival navštíviť aj v budúcnosti.
Dokážeme ešte týchto pravidelných návštevníkov vôbec prekvapiť a zároveň ich prilákať na pobočky Slovenskej sporiteľne?

IDEA:
V rámci konceptu Budúcnosť je vaša, dáme návštevníkom pobočiek do rúk budúcnosť
ďalšieho, 27. ročníka festivalu.

V spolupráci so SLSP pomôžu vytvoriť PRVÉHO VIRTUÁLNEHO HEADLINERA
NA POHODE. Pri príležitosti 27. ročníka festivalu vzdáme hold hudobným legendám z Clubu 27. Návštevníkom pobočiek dáme unikátnu možnosť hlasovať, ktorá z nich virtuálne ožije priamo na Sporka stage-i
v roku 2024.
V 10 pobočkách vytvoríme Legend Reborn Zóny, ktoré umelcov predstavia. Návštevníci pobočiek okrem pásky dostanú možnosť si cez slúchadlá zaspomínať na najlegendárnejších hudobníkov z minulosti, hudobne sa naladiť na aktuálny aj budúci ročník a rozhodnúť, kto z nich sa stane prvým virtuálnym headlinerom Pohody 2024.
Zoznam príspevkov

3. Marketers

Alžbeta Baňovič Kurillová, Tomáš Sůra
BUĎ HRDINA PRÍBEHU! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Aktuálna situácia týkajúca sa psychologického zdravia sa na Slovensku naďalej zhoršuje. Ľudia zažívajú pocity straty bezpečia, sebavedomia a cítia sa osamelí. Na túto situáciu odpovedá Nadácia TV JOJ, ktorej ponúkame riešenie na navýšenie kredibility v danej oblasti vďaka príprave novej kreatívnej platformy.
Štúdie ale ukazujú, že ľudia neradi prispievajú na nadácie/charity so širokým zameraním a omnoho jednoduchšie a radšej poskytnú pomoc konkrétnemu miestu, prípadne jednotlivcovi s menom a jasným problémom.
Ako dokáže túto prekážku Nadácia TV JOJ prekonať a získať tak príspevky na podporu duševného zdravia od širokej verejnosti? Aj to rieši naša kampaň Buď hrdinom príbehu. Hrdinovia s Vami.
Zoznam príspevkov
Alžbeta Hanuliaková, Daniel Lietava
7 MINÚT POHODY |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V mnohých rodinách sa nerozpráva o pocitoch, o tom, čo prežívajú a ako sa majú. Z výskumov vychádza, že rodič sa rozpráva so svojím dieťaťom sedem minút denne.*Rodičia dnes nemajú veľa času a často nevedia, ako sa k deťom priblížiť, no deti nesmierne potrebujú cítiť, že im je niekto blízko a že na nich záleží.

Využijeme tento fakt na to, aby sme spoločnosti ukázali, že sedem minút na plnohodnotný rozhovor nestačí a musíme podporovať tých, ktorí sa tomu profesionálne venujú a zabezpečujú odbornú pomoc.
Jakub Ligač, Šimon Vontorčík
With you we can help - S vami môžeme pomáhať |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: “With you, we can help” program allows media agencies to simultaneously buy media space while supporting TV JOJ Foundation. The program works by allocating/donation of a portion of the media budget to the foundation, in exchange for discounted media rates.
Media agencies would be able to choose from a wide range of media space options offered by JOJ group (such as TV spots, digital ads and podcasts).
Secondly, placing short (5s) ads (in TV or Online) with known personas and influencers sharing their mental-health struggles and tag-on of company, that donated that media space, we aim to raise awareness and emphasise, that it is okay to talk to someone about them - ideally IPčko.
Zoznam príspevkov

4. Film

Daniel Vachuna, Michal Roháček
Best action movie ever |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Viedeň, Budapešť aj Prahu ľudia vo svete dobre poznajú. Videli ich totiž vo veľkých hollywoodskych filmoch. Už len v jednotlivých dieloch Mission Impossible s Tomom Cruisom boli všetky tri. Ak ľudia chcú tieto mestá zažiť, stačí im zapnúť televízor. Ale Bratislava? Tá je ešte takmer neobjavená. Je len jeden spôsob, ako si ju naplno vychutnať: navštíviť ju.
Skrátka, chytili sme sa hidden gem stratégie a nevýhodu neznámosti Bratislavy sme obrátili na výhodu. Využili sme filmový insight a video vystavali ako brainstorming hollywoodskeho tvorcu, ktorý hľadá dokonalé a hlavne neokukané miesto pre svoj nový akčný trhák.
Zoznam príspevkov
Dominik Hasák, Dominik Turčan
Keď ti je niekde dobre, strácaš pojem o čase |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Keď sa cítiš dobre či už pri zážitkoch, aktivitách, ktoré v živote robíš, čas ti logicky plynie rýchlejšie. Toto posolstvo sme pretavili do nášho spotu, kde sa náš hlavný hrdina (Turista) nechá pohltiť dychberúcou atmosférou Bratislavy natoľko, že stratil pojem o čase. Keďže neostal sám, kto sa nechal uniesť krásami Bratislavy, zakončujeme spot vtipnou scénkou, s otvorenými koncom ,ktorá celú túto myšlienku ešte viac podporí.
Zoznam príspevkov
Ladislav Macko, Richard Bažant Sokol
Swim to Bratislava |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Každoročne cez Dunaj prepláva viac ako 1300 dobrodruhov počas akcie Trans Danube Swim. Ukazujú nám, ako veľmi prehliadame jednu z výhod "mesta na Dunaji". Preto príbeh nášho mesta vo videu vyrozpráva nečakaný hrdina.
Zoznam príspevkov
Martin Kyselica, Filip Olšovský
Go 4 Bratislava |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Obyčajný citybreak trvá 3 dni. Bratislava však nie je obyčajné mesto. Má niečo pre každého – obdivovateľa architektúry, kultúry, kulinára aj športovca. A preto sa ju oplatí navštíviť aj na dlhšie. Go for 4. Go for Bratislava!
Zoznam príspevkov
Peter Danada, Jakub Svetlík
Features of Bratislava |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: We used the names of the well-known iPhone features
to introduce the unknown Bratislava experiences.
Zoznam príspevkov
Robert Slimak, Tomáš Ščipák
What does it feel like to experience Bratislava? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V Bratislave je tak dobre že to chceme zavolať domov. Očami skúseností premietame aké je to cítiť a prežívať Bratislavu. Prostredníctvom vnemov ľudí highlightujeme jej kvality a predávame ich divákovi odporúčaním postáv ako našich bývalých návštevníkov.
Zoznam príspevkov

5. Media

Alexandra Pobjecká, Nina Čepková
Štartovací balík, ktorý nechce dostať nikto |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Viete aký je najťažší beh v živote? Beh o život. Taký zažili mnohí ľudia, ktorí utekali pred vojnou na Ukrajine. V našej kampani prepojíme beh, ktorý je pre niekoho život, s behom o život. Bežci od nás obdržia štartovací balíček, ktorý by nechcel dostať nikto. Využijeme ho ako médium nášho posolstva a upozorníme tak na tých, ktorí si od nás zaslúžia obdiv a rešpekt. Rešpekt tým, ktorí bežali najťažší beh svojho života a začínajú odznova.
Zoznam príspevkov
Daniel Spišiak, Patrícia Al-Hadi
Press SHIFT to run |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Na Slovensku hrá PC hry viac ako polovica obyvateľov. Gameri sa však častokrát stretávajú s predsudkami. Ako značka veríme, že aj oni si zaslúžia rešpekt!

A práve ich v spolupráci s Fortnite (Epic Games) pozveme na náš Night Run celkom netradičným spôsobom.

Po nepodarenej hre vyskočí hráčovi pop up okno s informáciou, že ak chce zlepšiť herný výkon, veda odporúča beh v skutočnom svete. No ak si chce k tomu zarobiť aj V-bucks (herná mena), odporúčame rovno Night Run.

Úlohou hráča bude stlačiť tlačidlo, ktoré doteraz držal kvôli behu v hre – SHIFT. Následne bude presmerovaný na našu microsite, kde sa rovno bude môcť zaregistrovať.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Michal Roháček
BEH ZA #REŠPEKT |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Z nálepiek s unikátnymi identifikačnými číslami, ktoré dostávajú bežci pri štarte, spravíme transparenty s unikátnymi názormi a ukážeme, že ich všetky rešpektujeme. V novej kategórii tak NIGHT RUN povýšime na BEH ZA #REŠPEKT a prilákame aj tých, ktorí sa bežeckých súťaží nezúčastňujú. Nálepkami to však neskončí a názory ľudí dostaneme na bežecké chodníky, ktoré budeme zveľaďovať.
Zoznam príspevkov
Lucia Kekeňák, Terézia Ščasnovičová
Magio RUN |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nevládzem, som pomalý, nemám tenisky, hanbím sa, nemám kde. Ľudia majú milión výhovoriek, prečo nebežia. My im pomocou Magia povieme, že bežať môže hocikto.
Zoznam príspevkov
Lucia Urbaníková, Dajana Székelyová
Rýchlosťou svetla |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako dostať ľudí, ktorí behávajú maximálne na autobus, na bežecký event? Tak, že z nich urobíte kľúčové osoby celého podujatia.

Naši nebežci posvietia mobilom na cestu tým najrýchlejším, a tak ich dovedú až do cieľa.
Užijú si jedinečnú atmosféru bežeckého závodu so všetkým, čo k tomu patrí, akurát bez tlaku na výkon – bežia predsa rýchlosťou svetla.

Nielenže získame pre Night Run nových bežcov, ale tiež ukážeme, že Telekom je zodpovedná značka, ktorá spája.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Dominik Hasák
Light Training |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Málokto sa prihlási na bežecké podujatie bez tréningu. V mesiacoch predchádzajúcich Night Run eventom ale bude veľmi teplo a trénovať beh cez deň je posledná činnosť, ktorú by nešportovec chcel vykonávať. Dáme im teda možnosť trénovať v noci. Nakoniec, práve atmosféra po západe slnka robí aj samotný Night Run unikátnym.

Upravíme existujúce mestské lampy tak, že na reflektory nalepíme magentové fólie. V centrách miest, tam, kde sa zdržuje najviac ľudí, tak vzniknú neprehliadnuteľné, magentové bežecké trasy. Night Run vďaka tomu predstavíme aj ľuďom, ktorí sa ho doteraz nikdy nezúčastnili a inak by bežecké trate sami nevyhľadávali.
Zoznam príspevkov
Martin Luther, Mária Tisoňová
Hungry For Run |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kampaňou oslovujeme cieľovú skupinu, ktorá býva pri bežeckých aktivitách prirodzene vynechaná - nebežcov. Oslovujeme ich v nečakanom prostredí unikátnym médiom - obalom z burgrov v najznámejšom fast foodovom reťazci McDonald's. Namiesto výčitiek z nezdravého životného štýlu ich motivujeme k tomu, aby urobili prvý krok k pohybu - účasťou na Telekom Night Run. Dávame im rešpekt za to, že sa vôbec zapoja, hoc aj len chôdzou namiesto behu na trati.
Zoznam príspevkov
Michal Hroš, Filip Hamrák
#NIGHT RUN ADVENTURE |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vytvorením novej bežeckej kategórie #Adventure spojíme beh s hrou. Prenesieme hru na štýl CRASH BANDICOOT do skutočného sveta.

Získaj bonusové sekundy zbieraním debničiek s "nitro", mincí "respect" a iných špeciálnych predmetov - ale pozor, ak prebehneš cez "bombu", tvoj čas bude zhoršený.

Nebude to iba o rýchlosti, ale najmä o zručnosti. Takto motivujeme nových ľudí, najmä mladých dospelých, aby sa zúčastnili Telekom Nigh Run a podporili myšlienku projektu.
Zoznam príspevkov
Veronika Jančová, Milan Macko
Telekom UNIGHT |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ak sa ľudia nevenujú behu alebo iným športom, trávia väčšinu svojho času pred obrazovkami. A jednou z ich najobľúbenejších voľnočasových aktivít je gaming.

Zameriame sa na gamerov, ktorí aj keď nebehajú v reálnom živote, behajú v hrách. Bežia za víťazstvom, bežia za svoj tím, za svoju komunitu.
Zoznam príspevkov

7. Digital

Adam Bača, Barbora Nevolníkova
Pay2Play |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Každý marec na inboxy slovenských firiem útočia stovky mailov od rôznych neziskoviek a ózetiek. V záplave konkurencie je takmer nemožné preraziť a dostať sa medzi decision makerov, ktorí rozhodujú o tom, kto získa 2% z dane. Preto namiesto toho mobilizujeme zamestnancov, z ktorých robíme ambasádorov SZTPŠ nielen vo firme, ale aj mimo nej.
Zoznam príspevkov
Adela Dürösiová , Romana Kádeková
Nemorálne preteky za 2 % |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Porovnávať výkony zdravých ľudí a ľudí s telesným postihnutím je nemorálne. Ako teda dokážeme, že zdravotne znevýhodnení športovci môžu dosahovať porovnateľné výsledky ako tí zdraví a zaslúžia si takisto našu podporu? Dáme ľuďom príležitosť zúčastniť sa prostredníctvom aplikácie STRAVA jedinečných Nemorálnych pretekov, ktoré im tentokrát nebude mať nikto za zlé. Na vlastnej koži budú môcť zažiť, aké výkony sú telesne postihnutí športovci schopní dosahovať. Následne ich vyzveme k tomu, aby na to mysleli aj pri rozhodovaní sa, komu tento rok venujú svoje 2 % z dane. Okrem pretekov v aplikácii kampaň podporíme aj na sociálnych sieťach priamo cez účty známych podnikateľov, ktorých naša cieľovka dobre pozná. A keď to už robia aj oni, nemôže to byť až tak nemorálne, či?
Zoznam príspevkov
Barbora Jozefíková, Andrea Vargová
Stav sa o dve |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Paralympionici bijú na poplach -Tento rok sme od vlády dostali o štvrť milióna menej-. Ako v takejto situácii podporiť nie len paralympionikov, ale i motivovať mladých? Čo je najlepší storyteller a ako podporiť kampaň pre 2%? Zamerali sme sa na najbonitnejšiu cieľovku (podnikateľov) a spojili ju so športom. Veď predsa... šport a podnikanie rozvíjajú rovnaké osobnostné charakteristiky. Challengovanie seba i svoje okolie, potrebu dosahovania výsledkov a radosť z úspechu.

Všetky tieto charakteristiky spojíme a navzájom podporíme v kampani: Stav sa o dve percentá na Strave, séria výziev v ktorej zistíme, či dokážu slovenskí CEOs to čo paralympionici. Tri mesiace plné challengí s troma parašportovcami a troma CEOs. V športovej appke Strava.
Zoznam príspevkov
Daniel Vachuna, Michal Roháček
Zlatá MultiSportka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Veľa firiem už má pozitívny vzťah k športu: ponúkajú svojim zamestnancom obľúbenú MultiSport kartu. Preto sa práve na tieto firmy zameriame a predstavíme im unikátnu Zlatú MultiSportku: lepšiu verziu obyčajnej striebornej karty, ktorú dostanú len vtedy, ak podporia SZTPŠ svojimi 2 % z daní. Ich zamestnanci ju budú môcť používať vo virtuálnej podobe ako bežnú kartu a spolu s ňou získajú špeciálny content od úspešných slovenských športovcov s telesným znevýhodnením.
Zoznam príspevkov
Dávid Ján Rišiaň, Kitti Pastoreková
#opentowork |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Športovci, podobne ako iní profesionáli, sú odkázaní hľadať si prácu, ak nemajú prostriedky na realizáciu. Jednou z ciest, ako získať financie, je osloviť fyzické a právnické osoby, ktoré majú vplyv na rozhodovanie komu budú venované 2 % z daní ich spoločnosti.
Cieľová skupina, ktorú chceme zasiahnuť je veľmi špecifická a je ťažké zaujať jej pozornosť. Preto sme sa rozhodli vojsť do ich natívneho digitálneho priestoru, ktorý je súčasťou ich bežného pracovného dňa.
Zoznam príspevkov
Erik Oravec, Jaroslava Karnoková
Nech ostanú športovcami |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenskí paralympionici získali na paralympiáde 2022 trojnásobne viac medailí ako športovci z olympiády, no napriek tomu majú našu pozornosť len v čase veľkých úspechov. Podporu však potrebujú celoročne, a to najmä finančnú. V kampani poukazujeme na to, že o najlepších parašportovcov môžeme ľahko prísť, pretože namiesto prípravy začnú hľadať spôsoby, ako sa ufinancovať.
Zoznam príspevkov
Iveta Valentová, Václav Kudělka
Najmi ťahúňa |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Aby dosiahli úspech, musia ľudia pohybujúci sa v biznise zvyčajne veľmi tvrdo pracovať. To isté platí pre športovcov, najmä tých telesne znevýhodnených. V našej kampani tento fakt využijeme tak, že rozhodujúcim ľuďom vo firmách pošleme životopisy špičkových kandidátov, ktorí ich budú žiadať o spoluprácu na ceste k víťazstvu.
Zoznam príspevkov
Karina Zušťáková, Bibiána Sotáková
Paradajka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Darovať 2 % je momentálne byrokracia „navyše“. Často ale problémom nie je neochota podnikateľa darovať, ale neochota urobiť ďalší zdĺhavý úkon. Riešením je softvérový produkt Paradajka, ktorý sprehľadní, zjednoduší a urýchli proces darovania. Následná kampaň v spolupráci so slovenskou softvérovou firmou KROS pre podnikateľov efektívne osloví našu relevantnú CS. A to úzkym cielením a v čase ich pracovného výkonu – presne vtedy, keď v nástrojoch KROS riešia financie.
Zoznam príspevkov
Lucia Peterková, Peter Danada
Víťazná položka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Darovanie 2 % z daní sa spája s nie veľmi obľúbeným podávaním daňového priznania. Právnické osoby, ale aj živnostníci sú postavení pred neľahkú úlohu – prebrodiť sa všetkými faktúrkami, ktoré za daný rok vystavili. A práve na tomto mieste, ktoré je dokonale trefné a zároveň nečakané, ľuďom odkomunikujeme, akú veľkú cenu majú ich 2 % pre telesne postihnutých športovcov. Prostredníctvom brandovanej Víťaznej položky priamo na faktúre ľuďom ukážeme, že patriť na atletické dráhy, mať rovnaké príležitosti či dosiahnuť obdivuhodný výkon stojí telesne postihnutých športovcov naozaj veľa. A práve ich 2 % im môžu pomôcť a dať šancu víťaziť.
Zoznam príspevkov
Lukáš Lukonič, Dominik Hasák
2TORIALS |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Daňové priznanie robí podnikateľom každý rok vrásky. To, ako ho vyplnia, či ho dajú účtovníkovi, akého účtovníka si vlastne vyberú alebo či budú musieť napríklad optimalizovať dane je pre nich oveľa dôležitejšie ako uvažovať, komu dajú 2 %. Informácie často čerpajú z rôznych tutoriálov. Všetky sú ale rovnaké a pozerať ich je veľká nuda.

Prídeme teda s kampaňou 2TORIALS.

Necháme proces daňového priznania vo videách vysvetľovať našim hendikepovaným športovcom. Tí to budú robiť veľmi netradičným spôsobom. Popri vykonávaní športu, v ktorom reprezentujú Slovensko a ktorý vedia robiť tak, že nejednému divákovi padne sánka
Zoznam príspevkov
Mária Tisoňová, Lenka Švančárková
Para NHL 23 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Využijeme popularitu E- športovej hry NHL a cez špeciálnu úpravu módov ponúkneme právnickým osobám unikátny sponzoring v HISTORICKY PRVOM PARAHOKEJOVOM ZÁPASE V DIGITÁLNOM SVETE.
Zoznam príspevkov
Martin Luther, Monika Farkašová
Stavte sa, že na to majú |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zdravotne znevýhodnení sú najúspešnejší slovenskí športovci. Nikto o tom nevie, nehovorí. Aby sme boli schopní presvedčiť decision makerov vo firmách, že sa do nich oplatí investovať, museli sme najprv vzbudiť pozornosť. Išli sme na to cez najväčších podporovateľov športu - stávkové kancelárie. V spolupráci s Fondom pre budúcnosť športu od Niké podporíme znevýhodnených športovcov a ako prví prinesieme online tipovanie na PARAŠPORTY. Tipéri budú mať možnosť staviť si na víťazstvo našich na športových podujatiach, a zároveň im môžu vyjadriť podporu darovaním 2 % z dane.
Zoznam príspevkov
Michaela Stanová, Rudolf Sakač
NOVÁ PONUKA ŠPORTOV |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako dostať výzvu na darovanie 2 % z daní pre zdravotne znevýhodnených športovcov k firmám? Hacknutím ponuky MultiSport im dávame pozornosť a oslovujeme 2000+ slovenských spoločností.
Zoznam príspevkov