Brief CYBER

Na stiahnutie tu.

Deadline: nedeľa 14.5. do 9.00 hod.

„Záleží nám na budúcnosti SVK hokeja”


Klient
Váš klient je Orange Slovensko.
V rámci Corporate Social Responsibility aktivít Orange Slovensko dlhodobo podporuje hokejové aktivity. Orange stojí pri aktivitách spojených s hokejom, od hráčov najmenších až po hokejovú reprezentáciu. Dlhodobo podporuje slovenský hokej pri rôznych aktivitách ako napr. MS 18 ročných, HK Orange 20, organizuje tiež Orange Mini Hokej Tour – tohto roku to bol už 9. ročník. Orange Slovensko je tiež dlhodobo partnerom SZĽH. Orange teda naozaj má rád hokej a záleží mu na ňom.

Úloha / zadanie
Pomocou digitálnych nástrojov zasiahnuť cieľovú skupinu rodičov s deťmi a motivovať ich k tomu, aby svoje deti viedli k zdravej životospráve, pohybu, láske k hokeju a športovým aktivitám.

Insight
Každoročne menej a menej detí trávi svoj čas športovými aktivitami. Naopak stále viac času trávia s modernými digitálnymi technológiami, smarfónom, playstation, notebookom či tabletom. Deti pomaly ale isto prichádzajú o tie milé chvíle dospievania, keď sa dalo s kamošmi vybehnúť len tak von na sídlisko, či na ihrisko a len tak si zahrať hokej. Tie časy, keď bránky boli postavené zo školských tašiek, či z dvoch kameňov. Tieto časy v súčasnosti nahrádzajú sedením za počítačom, či hrou na sieti s kamošmi. Vo virtuálnom svete začínajú hľadať priateľov, či známych. Všetkého však treba s mierou. Digitálna revolúcia je súčasťou našich životov, no chceme v nej nájsť rovnováhu medzi zdravým pohybom, hrou a digitálnou závislosťou.

Situácia
Slovensko, ktoré bolo v minulosti preslávené kvalitou svojich hokejových hráčov, neslávne prichádza o svoje talenty. Žiaľ, kvôli nízkemu záujmu z radov nových hokejistov, sa čoraz ťažšie vyberajú nové talenty, ktoré by mohli zažiariť na hokejovom nebi.

Posolstvo
V tomto briefe máme dve cieľové skupiny - podľa toho budeme rozlišovať aj posolstvo na tieto skupiny:
1. Rodičia – hlavné posolstvo na rodičov by malo byť zamerané na zdravotné benefity spojené s aktívnym športom.
2. Deti – hlavné posolstvo pre deti by malo byť v zmysle – staň sa novou hokejovou hviezdou - aj z teba môže vyrásť budúci Šatan, Demitra či Gáborík. Hokej zatraktívniť, aby bol opäť Cool.

Odozva
Očakávaným výsledkom tejto kampane je motivovať rodičov a ich deti, aby sa prirodzenou cestou deti vrátili k športovým aktivitám, najmä k hokeju a prejavili záujem zapracovať na sebe a dostať sa do hokejovej siene slávy.

Cieľová skupina
Cieľové skupiny pri tomto zadaní rozdeľujeme na dve primárne skupiny:
1. Rodičia detí vo veku 5 - 7 rokov – rodičia zohrávajú v tomto smere veľmi dôležitú úlohu.
2. Deti vo veku 6-10 rokov - keďže tieto deti chceme prirodzene motivovať, aby ony samy prejavili záujem o hokej. (tu môže byť presah aj do offline kanálov)

Tone of Voice
Tone of voice by mal byť ľudský, uveriteľný, bez zbytočných skrytých zmyslov. Z kampane by malo byť cítiť viac ako len posolstvo – kampaň by mala byť naozaj motivačná vyzývajúca k akcii.

Výzva
Výzvou je vytvoriť inovatívnu kampaň v digitálnom prostredí, ktorá ma za cieľ zvýšiť záujem o šport - špeciálne hranie hokeja.
Ako čiastkové výzvy vnímame:

  • Ukázať čaro hokeja – hokej so sebou prináša množstvo emócií, ktoré by sme ľudom chceli bližsie prblížiť - adrenalín, víťazstvá, kamoši, frajerky... Spraviť hokej opäť „Cool“ športom pre mládež. 
  • Mobilizovať mládež k športovým aktivitám. 
  • Prekonať strach z neznámeho prostredia, lenivosť a tiež vlastné predsudky typu – ja na to nemám...

Výstupy
1. Návrh využitia 3 social media platform (JPEG, pre každú platformu jeden obrázok)
2. Písomné vysvetlenie kampane (PDF), ktoré bude obsahovať:

  • Insight – akým spôsobom rieši idea problém klienta (max. 150 slov)
  • Riešenie – aké ste použili platformy, technológie, nástroje a prečo (max. 150 slov)
  • Funkčnosť – akým spôsobom vaša kampaň rieši klientov problém (max. 150 slov)

3. Vizuálny sumár kampane (JPEG)

Vizuálny obsah

Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa – Shutterstock http://www.shutterstock.com/. Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock.

7 tipov ako používať Shutterstock.com

V prípade problémov so Shutterstock
Kontaktujte Vojtěcha Trávníčka: +420 602 117 041, vojtech.travnicek@isifa.com alebo Jana Boudu: +420 605 229 222, jan.bouda@isifa.com

Prihlasovacie údaje
Username: CRYoungLions2, Password: Welcome2

Branding

Žiaden branding nie je povolený.