Young Lions 2019

AKÝ JE HARMONOGRAM SÚŤAŽE?

25. 2. - Otvorenie registrácie

  5. 3. -  Young Lions kick - off

  7. 3. -  zverejnenie zadania Design (prihlasovanie prác ukončené)

11. 3. - zverejnenie zadanie Digital (prihlasovanie prác ukončené)

14. 3. - zverejnenie zadania Media (prihlasovanie prác ukončené)

18.  3 - zverejnenie zadania Film a Marketers (prihlasovanie prác ukončené)

21. 3. - zverejnenie zadania PR (prihlasovanie prác ukončené)

25. 3. - zverejnenie zadanie Print

  1. 4. -  zasadnutie odbornej poroty

  2. 4. -  zverejnenie shortlistovaných prác a kontaktovanie tímov

  4. 4. -  verejné prezentácie shortlistov v KC Dunaj

  4. 4. -  vyhlásenie víťazov v KC Dunaj

17. 6. - 21. 6. - medzinárodné kolo Young Lions 2019 v  Cannes 

Ako súťaž prebieha?

Tímy majú 48 hodín na vypracovanie zadania. Zo všetkých odovzdaných prác odborná porota vyberie tie, ktoré postúpia na shortlist. Zoznam shortlistov bude zverejnený v pondelok  2. apríla.  

Shortlistované tímy svoje práce odprezentujú priamo pred odbornou porotou.

v štvrtok 4. apríla (platí pre kategórie PR, Film, Marketers a Media). Víťazi budú vyhlásení ešte v ten večer. 

Aká je výhra? 

Víťazné tímy pocestujú na najväčší reklamný festival Cannes Lions (17. - 21. júna 2019), kde budú reprezentovať Slovensko v medzinárodnom kole Young Lions 2019 v danej kategórii. Cestu, ubytovanie i vstupenky na festival hradia organizátori súťaže Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovensko a odborný mesačník Stratégie a tiež partneri súťaže Asociácia mediálnych agentúr Slovensko,  Orange Slovensko, Telekom Slovensko,  VÚB banka a Slovenská sporiteľňa.