Prihlásené práce

Young Lions 2019

1. Print

Najťažší zápas |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ak chce niekto prekonať svoje ego, musí v podstate poraziť sám seba. V printe preto využívame tému boxerského ringu ako metaforu pre zápas a zrkadlo, ktoré si musí taký človek nastaviť. Koniec koncov, samotná súťaž sa nazýva ego BOX.
Pravdu má dnes každý |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Keď sa povie ego, väčšinou si vybavíš ľudí, ktorí majú vždy pravdu, sú sebeckí a potrpia si na značkových veciach či vlastnej prestíži. No často je im to na dve veci... Nepotrebuješ značkové oblečenie, nepotrebuješ mať neustále pravdu, nemusí každý vedieť o tebe, že si majster sveta. Ako sa hovorí, najväčší hrdinovia sú tí, o ktorých sa nevie. Aj tí v obyčajnom tričku.
Zoznam príspevkov
CANCEL ANYTIME |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Žijeme v instantnej dobe. Všetko máme hneď. Lajky, konverzácie, hudbu aj filmy. Kedykoľvek máme možnosť začať, ale aj skončiť.

Aké by to bolo, ak by sme takto vedeli ovládať aj naše ego? Použiť ho iba v tých správnych momentoch a situáciách a “odhlásiť sa kedykoľvek” tak, ako nám to slubuje NETFLIX? Koľko z nás, pravidelných divákov NETFLIXU sa z neho však aj odhlásilo? Podobne to vnímame aj s egom.

V našom vizuále približujeme paralelu medzi rýchlym digitálnym svetom a schopnosťou odložit, resp. zrušiť vlastné ego. Tak ako NETFLIX, aj vlastné ego vieme využívať v náš prospech, často však skĺzavame k tomu, že pri seriáloch do noci prokrastinujeme, resp. nechávame vlastné ego/NETFLIX ovládať nás a nie naopak, aj napriek tomu, že máme neustále k dispozícii možnosť “kedykoľvek zrušiť subscription”.
Zoznam príspevkov
Toxickí |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Svet nie je čierno-biely. Na prvý pohľad môže vysoké ego vyzerať ako výhoda. Keď sa ale pozriete pozornejšie, jasne uvidíte jeho negatíva. A to je dôvod, prečo podporovať projekty ako Egobox.
Egá, ktoré prerástli? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Čím silnejšie ego máme, tým viac chceme dosiahnuť. Minulosť nám ukázala, že medzi viac a ešte viac je tenká a nebezpečná hranica. V printe cez šatkové uniformy symbolicky odkazujeme na známych vojnových vodcov, ktorých egá zašli ďalej ako mali. “Neviditeľné” vrecko sa stáva viditeľným, aby sme veľké egá radšej odložili. V printe vtipne parafrázujeme slovné spojenie “Strčiť niekoho do vrecka” s prepojením na Danu Kleinert a jej kolekciu.
Zoznam príspevkov
Obes svoje EGO |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: EGO ťa ťahá k zemi a dusí ťa. Zbav sa ho.
Zoznam príspevkov
Príliš veľké Ego škodí v každom veku |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vytvoriť printový vizuál pre klienta, ktorý hovorí o správnej práci s egom pre súťaž, v ktorej sa snaží väčšina účastníkov čo najviac svoje ego prejaviť a ukázať, pôsobí na prvý pohľad rozporuplne.
Nie je to však tak.
Pretože dobrá reklama nemá byť o egu jej tvorcu, ale mala by splniť cieľ, ktorý si dala. Kreativita a originalita je len cesta, ako sa k cieľu dostať.
Priveľké EGO škodí v každom veku – je dvojzmyselný koncept, ktorý je dlhodobo rozvíjateľný pre rôzne nosiče. Myšlienku Egoboxu podáva sofistikovanejším spôsobom (antický citát) vlastným pre cieľovú skupinu projektu (úspešní ľudia s vysokoškolským vzdelaním). Zámerom z vizuálneho hľadiska je minimalizmus, aby ego tvorcu neprekročilo pomyselnú hranicu EGOBOXU.
Zoznam príspevkov
Lepší človek |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nášu prácu sme vytvorili ako hybrid medzi fashion vizuálom a postrom komunikujúcim zadanú kampaň. Rafinovane skrytý produkt symbolizuje myšlienku “neviditeľného vrecka / skrytého odkazu”. Aby sme vyrušili diváka v návrhu sme spojili viacero prvkov dizajnu - minimalistický štýl, mix typografie a obrazovej zložky, prácu s kontrastom a inverziou. Fakt, že promujeme čierné a biele kúsky odevu, nám prirodzene ponukol možnosť výsekov a kombinácii, pomocou ktorých sa nám na chvíľu podarí upútať pozornosť. Známe stanovisko "šaty robia človeka” ako headline je doplnené o hviezdičku, ktorou dopovedáme myšlienku crowdfundingovej kampane.
Napoleon to nedal |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prehratou bitkou sa Napoleon stal našou tvárou značky EGOBOX. Pre kreatívny projekt tričiek EGOBOX sme vytvorili smart vizuál, ktorý prepája humor a nadhľad celej kampane.
Zoznam príspevkov
Young Lions? To je detská súťaž |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: EGOBOX je koncept, ktorý vyzýva autorov zapojiť sa do dizajnérskej súťaže. Paradoxne, sú to práve umelci, ktorí často trpia na svoje vysoké egá. Odmietajú, zapierajú, myslia si, že sú majstri sveta… Využívame ich tak ako výbornú demonštráciu - ich veľké egá ukazujeme cez odmietanie zapojiť sa do tejto súťaže. Ľuďom tak dávame jasný signál, prečo by nás mali finančne podporiť kúpou trička.
GO! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Aj každé ego má dve strany. Sú chvíle, kedy vďaka nemu spoločnosť napreduje - rodia sa prevratné objavy, umelecké diela alebo obchody storočia. No sú tiež momenty, kedy by radšej malo ísť bokom, aby zbytočne nezraňovalo. Žiaľ, práve na tie častokrát zabúdame. Ako to zmeniť? Vyzvať ľudí na kúpu trička, ktorým podporia dizajnérsku súťaž Egobox a vďaka jeho neviditeľnému vrecku budú mať vždy na pamäti správu nášho vizuálu, že niekedy bez ega ďalej zájdu.
Zoznam príspevkov
Udržiavajte svoje ego v dobrom stave |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Svoje ego na sebe nosíme rovnako ako oblečenie. Ego je pre nás užitočné, ale pri nesprávnej starostlivosti sa môže roztiahnuť a obmedzovať ľudí v našej blízkosti.
Nosenie oblečenia od Egoboxu nám to má stále pripomínať. Ak ego odložíme,
priestor ukázať sa dostanú mladé talenty okolo nás, a zároveň talentovaní umelci v súťaži Egobox.
Zoznam príspevkov
Cesta na vrchol |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Nebuď Pičus. To ťa aj tak nikam nedostane. Buď radšej dôkazom toho, že aj bez honenia ega sa môžeš dostať na vrchol a podpor ďalší ročník dizajnérskej súťaže Egobox.
Zoznam príspevkov
Ach to ego |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kvôli egu sa často vyvyšujeme nad iné nápady a nezmyselne ich odsudzujeme. Naším printom chceme ľuďom ukázať, ako to vyzerá, keď sa zbytočne povyšujú aj nad obyčajnou reklamou a kvôli egu im ujde šanca urobiť niečo dobré.
Zoznam príspevkov
EgoStory |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Každý z nás má možnosť pracovať so svojím egom. To platí aj pre známe rozprávkové charaktery.
Zoznam príspevkov
Jednoduchým trikom |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prispieť na organizáciu prestížnej súťaže je veľmi ľahké a stačí na to jedno jednoduché tričko. Využili sme rovnaký tvar vyskloňovaných slov triko a trik a touto slovnou hračkou dodali kampani a hlavne prispievateľom čarovnú moc.
Na názve sme sa nedohodli |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Tu mala byť stručná explikácia prihlásenej práce, ale obaja sme sem chceli napísať niečo iné a tak sme nakoniec nenapísali nič.
EGO |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia s veľkým egom majú pocit, že ostatných prerástli.
A pritom skutočne veľkými sa stávajú, až keď kus svojho ega pošlú do úzadia.
Zoznam príspevkov
Vypredané |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vytvorili sme vizuál, v ktorom poukazujeme na to, ako je naša spoločnosť preplnená veľkými egami. Apelujeme na používateľa, aby sa pozrel aj na seba úprimne a objektívne a s čistým svedomím si odpovedal na otázku, do ktorej kategórie spadá jeho ego. Zároveň ho vyzývame k akcii a podpore našej iniciatívy cez link na kampaňovú landing page.
Zoznam príspevkov
Máš to na jazyku? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kvôli egu častokrát povieme veci, ktoré reálne ani nechceme. Čo tak na chvíľu ego odložiť?
Ľúbime sa. Niekedy až príliš |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V dnešnom svete plnom ega si ľahko vieme uniknúť na vlastnej dôležitosti. Naše názory a pohľad na veci sú nám často prednejšie akoakékoľvek podnety z okolitého sveta. Táto “sebaláska” končí tak, že sme sami so svojím egom v objatí. Je dôležité vedieť, kedy svoje ego odložiť.
Odlož si sem nachvíľu svoje ego |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: S vlastným egom máme niekedy viac starosti, ako radosti. Vtedy trpí aj spoločnosť okolo nás a koniec koncov aj my sami. Preto zreteľne ukazujeme jasné posolstvá "be kind" a "put your ego aside" na aktuálnom vrecku z oblečenia. Vyzývame ľudí, aby podporili hlavnú myšlienku oblečenia jeho kúpou a mali si kam odložiť svoje ego, keď s ním najbližšie budú mať starosti.
Egohoniči |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako mladých na prvý pohľad zaujať naším projektom, a zároveň im ukázať, že mať veľké ego je najväčšia úchylka?

Tak, že z najznámejších prejavov veľkého ega na Slovensku vytvoríme samostatné porno kategórie, na ktoré sa však ani ten najväčší hardcore nechytá.
Potlač svoje ego |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Poznáte to. Veľkí frajeri nosia tričká s veľkými logami veľkých značiek. Alebo sa nosia v tričkách s pózerskými nápismi, aby ukázali, kto je tu "king". Využili sme dvojzmysel slova "potlačiť" a na tričku s egoistickou potlačou sme ukázali, že skutočný frajer vie potlačiť práve svoje ego. Vyzvali sme tak ľudí ku kúpe čistého trička, ktorá navyše finančne podporí tento pekný projekt aj v budúcom ročníku.
Prerastené ego |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Každý Slovák v súčasnosti na vlastnej koži zažíva dôsledky prerasteného ega. Arogancia moci a zrastanie mafie so štátom sú príznakmi toho, že čelní predstavitelia krajiny vďaka moci uverili v seba.
Ľudia si čoraz častejšie kladú otázku, ako je možné, že veci zašli až tak ďaleko. Príčin je samozrejme mnoho, ale jedna z nich zatiaľ zostávala v úzadí.

Insight: Nekontrolovateľné ego sa ľahko môže stať nepriateľom nielen jednotlivca a jeho okolia, ale celej spoločnosti.

Diskusiu o egu tak otvárame extrémnym dopadom jedného konkrétneho ega na našu spoločnosť. Posolstvo, ktoré je aktuálne a dá sa s ním ľahko stotožniť nám pomáha túto “insiderskú“ dizajnérsku súťaž priblížiť širšiemu publiku, čo zvyšuje šance úspešného crowdfundingu.

Zoznam príspevkov
BUĎ NI(E)KTO |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ovládnutie a opustenie ega často prichádza v momente, kedy človek dosiahne vrchol – a uvedomí si, že sa vlastne vôbec nič nezmenilo. Možno jazdí v lepšom aute, má väčší dom, ale stále je vo vnútri len ON a žiadny väčší úspech už viac šťastia neprinesie. V tom momente sa z „niekoho“ stáva opäť „nikto“.
Cez tento insoght náš print zasahuje cieľovú skupinu „insiderskou“ myšlienkou, vďaka ktorej budú mať pocit, že im rozumieme – získa si ich záujem a upriamuje získanú pozornosť na problematiku ega a súťaž EGOBOX.
Zoznam príspevkov

2. PR

Platiť mobilom nie je až tak choré |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V našich peňaženkách sa kvôli bankovkám, minciam a kartám nachádza množstvo vírusov či bakétrií. Mobil je jediný nástroj, ktorého sa dotýkame iba my, takže nám pri jeho používaní hrozí menší počet ochorení. S návrhárom Františkom Mikloškom vytvárame limitovanú edíciu peňaženiek s patternami mikroorganizmov, ktoré nás môžu nakaziť pri priamom styku s platobnými terminálmi, kartami a peniazmi. Ľuďom tak doručujeme message, že používanie mobilu je omnoho prijateľnejšia, zdravšia forma platenia. V skratke, platenie smartphonom nie je až také choré.
#HOMOMOBILUS |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Celý svoj život sme presunuli do mobilu. Tak prečo ešte používame nepraktický cash? Už nie sme Homo Sapiens - sme Homo Mobilus.

Zoznam príspevkov
PayPhone |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Platba mobilom je moderná a pohodlná služba, ktorej popularita neustále rastie. Slováci sa k používaniu tejto služby zatiaľ veľmi nemajú, lebo ju nepoznajú a majú strach o bezpečie svojich peňazí.
Prostredníctvom strategicky zvolených PR kanálov sme sa rozhodli ľuďom ukázať, že platba mobilom je bezpečnejšia a aj pohodlnejšia ako platba kartou alebo v hotovosti. Ľudí chceme nielen poučiť o bezpečnostných prednostiach platby mobilom, ale ich aj motivovať ju naozaj začať používať.
Doba bez kontaktu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Po dobe kešu a dobe platobných kariet nastala doba bez kontaktu. A to je dobre, lebo nám to uľahčuje a urýchľuje každodenné platby. "Bez kontaktu" však nemusí byť chápané vždy pozitívne. Našou PR kampaňou okrem témy moderných spôsobov platenia otvárame aj celospoločenskú tému vzájomnej pomoci. Motivujeme ľudí používať moderné technológie, a vytvoriť si tak zvyk pomáhať druhým. Okrem budovania silného PR potenciálu presahujeme aj do konkrétnych príkladov bezkontaktnej platby a pomoci ľuďom, ktorí to potrebujú.
Mena s tvojou identitou |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenská sporiteľňa vrátila slovenským bankovkám identitu. Vznikla nová edícia limitovaných bankoviek, na ktorých sa môžeš objaviť aj ty. Takto paradoxne chceme zvýšiť počet platieb cez Mobile pay.
Kartománia |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kampaň je postavená na hľadaní kartomanov, teda všetkých maniakov na karty, ktorí milujú so sebou nosiť karty všetkých druhov. Kreditné, debetné, vernostné, zdravotné, do fitka, na parkovisko, proste všetky. Dokonca aj tie, ktoré použijú len raz za rok. Nevadí im, že ich nepotrebujú každý deň - hlavne že ich majú so sebou. Na scénu prichádzajú 
KARTOMANI!
Dobré menu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Napriek tomu, že si jedlo vieme zaplatiť už aj mobilom, ešte stále existuje veľa ľudí, ktorí si ho nemôžu dovoliť nijakým spôsobom. Ako inovatívne prispieť k riešeniu tohto problému počas každodenných rituálov väčšiny ľudí?
K bežnej rutine patria obedové menučka.
Reštaurácie vyzveme, aby do svojho menu zaradili Dobré menu,
ktoré funguje nasledovne:

Zaplať za obed mobilom
A získaj pre bezdomovca Dobré menu,
ktoré mu za teba zaplatí SLSP
Spojíme sa s jednou z neziskoviek, ktorá vie príspevok od SLSP využiť pre tých, ktorí to potrebujú - napríklad Depaul.

A tak prispejeme k riešeniu zdanlivo neriešiteľného problému - jednoducho, rýchlo a cool, vďaka mobilným platbám.
Oplatí sa nebáť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Strach z neznámeho je často zbytočný a iracionálny. Znemožňuje nám napredovať a ťažiť z príležitostí, ktoré kvôli nemu nevyužijeme. Preto pomôžeme zákazníkom Slovenskej sporiteľne prekonať strach z platby mobilom tak, že “vyliečime” ich strach z technológií. Vďaka našej kampani bude už vyskúšanie novej inovácie hračkou. Ich motiváciu ešte posilníme. Ak prekonajú svoj strach a prvýkrát zaplatia mobilom, pomôžu tak prekonať strach aj iným.
Zoznam príspevkov
George trpí NFC |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V našej kampani sa neobmedzujeme názvom Google Pay, keďže čoskoro môžeme očakávať príchod Apple Pay. Práve preto sme do centra pozornosti dali technológiu, ktorú obe tieto služby využívajú.
NFC je skratka, ktorá veľa ľuďom nič nehovorí a veci, ktoré nepoznajú, môžu
v ľuďoch vyvolávať strach či obavy. Práve tento poznatok sme sa rozhodli v kampani „George trpí NFC“ využiť v náš prospech. Zo skratky NFC sme vytvorili „závislosť“, ktorú medzi prvými na Slovensku diagnostikovali práve Georgovi zo SLSP.
Umiestnenie Georgea do kampane vytvorí dokonalé prepojenie medzi šikovným internet bankingom, ktorý ľudia dôverne poznajú a šikovnou technológiou na platbu mobilom.
Informácia, že George trpí NFC ľudí prekvapí a zaujme. Povedomie o téme budeme šíriť cez sociálne siete (Facebook, Instagram, YouTube), no pomôžu nám aj slovenskí influenceri, ktorí odhalia, že tiež trpia NFC. Téma sa tak stane ešte zaujímavejšou pre ľudí a uchopiteľnejšou pre médiá.
Všetky výstupy z online prostredia budú smerované na našu microsite, ktorá bude NFC opisovať ako „závislosť“, ktorá však vôbec nie je zlá. Na microsite bude zároveň umiestnené počítadlo, ktoré bude na základe reálnych dát zobrazovať počet používateľov platieb mobilom (ľudí trpiacich NFC) na Slovensku.
Návštevníci stránky si budú môcť spraviť aj jednoduchý test či aj oni trpia NFC. Výstižnými otázkami však nielen otestujeme používateľa, ale tiež odprezentujeme hlavné výhody a funkcie mobilných platieb.
Vytvoríme tak mániu, ktorú George rozšíri medzi influencerov, no napokon aj do podnikov či nákupných centier, ktoré sa rovnakým vizuálom, no pozmeneným wordingom priznajú k tomu, že tiež trpia NFC (Selassie trpí NFC, Eurovea trpí NFC apod.)
Aby však naša kampaň nebola samoúčelná, povedomie okolo témy závislosti NFC využijeme aj na dobrú vec. Z každej platby uskutočnenej počas 1 mesiaca kampane SLSP venuje 1 cent na liečbu skutočných závislostí. Banka tak získa nielen ďalšie pozitívne PR, ale hlavne fiktívnou závislosťou pomôže liečiť tie skutočné.
Moderná krajina platí mobilom |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Slovenská sporiteľňa sa snaží prispieť k pretváraniu Slovenska na modernú a zodpovednú krajinu. Takže kto iný by mal vyzvať Slovákov, aby sa od platobných kariet posunuli k modernejšiemu Google Pay? Treba len brnknúť na tú správnu strunu – našu národnú hrdosť a večné doťahovanie sa s bratmi Čechmi.
netrPAYzlivosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Takzvaná netrPAYzlivosť je nervozita spôsobená pomalým platením jedného zo zákazníkov. Na ostatných čakajúcich v rade sa prejavuje hlbokým predýchavaním, gúľaním očami a uštipačnými poznámkami na adresu platiaceho. Účinným spôsobom ako jej predchádzať je rýchle a jednoduché platenie mobilom, a preto sa Slovenská sporiteľňa rozhodne proti nej bojovať.

3. Marketers

Doživotná karta |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V súčasnosti je dôležité, aby súkromné spoločnosti realizovali svoje aktivity smerom k udržateľnosti nielen prostredníctvom vlastných CSR aktivít. Je potrebné, aby novej situácii prispôsobili aj svoje interné procesy a aby k zmene nabádali aj verejnosť. V ČSOB sa tieto zmeny dejú už niekoľko rokov a postupne vidno aj ich efekt. Novou témou, ako prispôsobiť vnútorné fungovanie firmy cirkulárnej ekonomike, je výmena PVC kariet za karty vyrobené z ekologickejších materiálov. Tak vznikla myšlienka "Doživotnej karty". Tešíme sa na osobnú prezentáciu tejto idey.
Zlatý Bažant chlebový ležiak |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Heineken Slovensko dlhodobo pracuje na znižovaní dopadu na životné prostredie. Výrobou piva Zlatý Bažant Chlebový ležiak pivovar Hurbanovo spotrebováva nepredaný chlieb z lokálnych pekární a nahrádza ním časť sladu. Mláto - sladová hmota - ako odpad z výroby piva, sa následne využíva ako krmivo pre živočíšnu výrobu a tak uzatvára kolobeh odpadu a suroviny.
Príbeh sudu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Základom výroby každej whiskey je dozrievanie obilného destilátu v drevenom sude, ktorý sa na zrenie využíva niekoľkokrát - desiatky rokov.
...preto ho môžeme považovať za jeden z najefektívneších výrobkov v cirkulárnej ekonomike.
Nekonečné poistenie |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Viete o tom, že po smrti sa približne 98 % Slovákov automaticky stáva súčasťou
cirkulárnej ekonomiky? Znie to neuveriteľne, ale tento fakt sa týka problematiky
darcovstva orgánov po smrti človeka v našej krajine. Touto kampaňou by sme chceli zvýšiť povedomie a obohatiť produkt životného poistenia o ľudský rozmer.
Darujme káve Fresh Corner druhý dúšok |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V sieti kaviarní Fresh Corner spoločnosti Slovnaft sa denne predá viac ako 20 000 šálok kvalitnej kávy, čo predstavuje spotrebu viac ako 50 ton kávových zŕn ročne, a teda aj približne 50 ton v podobe kávových usadenín. Mohlo by sa to na prvý pohľad javiť ako hromada odpadu, avšak pozrime sa na to inak. Kvalitná káva tvorí kvalitný odpad. A ten sa dá ďalej dobre využiť.
Recykluj evergreeny s Kontentinom |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zadanie na návrh komunikačného konceptu pre novú analyticko-plánovaciu funkciu v Kontentine, ktorá umožňuje recyklovať kontent.

Cirkulárna ekonomika predstavuje spôsob, akým firmy dokážu pristupovať šetrnejšie k využívaniu zdrojov a to sa nemusí vzťahovať len na zdroje hmotné, ale aj na oblasť nápadov, digitálneho obsahu a sociálnych sietí. Kontentino vyzýva agentúry a verejnosť, aby na sociálnych sieťach zdieľali to, akým spôsobom prispievajú k cirkulárnej ekonomike. (brief+prezentácia)
Nebuď EKO |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zero waste trend na Slovensku vyvrcholil v roku 2018, odkedy sa požiadavky mileniálov na značky rozšírili z “chceme čo najlacnejšie riešenie” na “nemusí byť lacné, ale malo by byť recyklovateľné, eko-friendly, fairtrade”. Reakcia značiek bola vo forme eliminácie slamiek, plastových pohárov a podobne, za čo získali organické PR v médiách a potlesk u ľudí. Z našej investigatívy sme zistili, že recyklácia nemusí byť (momentálne) najlepší spôsob udržateľného rozvoja na Slovensku a ľuďom chceme odprezentovať lepšiu alternatívu.
EKOlogicky a EKOnomicky - EMMA ide EKO |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Lifestylový časopis EMMA sa rozhodol ísť príkladom a bude vychádzať na recyklovanom papieri, prestane pribaľovať darčeky a zmení svoj obsah v súlade s princípmi cirkulárnej ekonomiky, ekológie, slow fashion, zero waste a ďalších smerov, ktoré kladú dôraz na zodpovedné ekologické správanie. Našou požiadavkou je vytvorenie mediálnej kampane pri tejto príležitosti.
Si si istý, že recykluješ správne? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Množstvo PET fliaš vhodených do žltých kontajnerov končí v spaľovni, pretože ich recykláciu znemožňuje etiketa, tzv. rukávik alebo sleeve. Je to zmršťovacia fólia, často vyrobená z PVC. Spracovatelia odpadu dostávajú kvalitnú surovinu na recykláciu, ale veľkú časť tejto suroviny nedokážu zrecyklovať. A práve v tomto momente sa ničí okruh cirkulárnej ekonomiky.
Makers Place by HB Reavis |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Brief pre komunikačnú kampaň pre koncept Makers Place, dostupné miesto pre všetkých, ktorí chcú svojim veciam nájsť nové využitie. Dielňa ako verejný priestor, ktorá bude spájať business aj lokálnu komunitu a poskytne potrebné náradie a knowledge source.

4. Film

Nehejtuj, buduj! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mileniáli su ustavične na sociálnych sieťach a to je aj prípad nášho fiktívneho jimmyho_600. Na svojich stories sa zabáva sám, nie je súčasťou žiadnej komunity a na všetko kašle. Našim súťažným videom sme chceli poukázať predovšetkým na to, že mladí ľudia sa môžu na svojich profiloch cítiť ako králi, čo im umožňuje veľakrát tvrdo komentovať a kritizovať aj niečo, čo si posmech nezaslúži. Hejtom sa často snažia na seba upútať pozornosť a povrchne zabaviť followerov aj za cenu trápnosti. Miesto budovania spoločných komunít, budujú skôr vlastný „insta svet“. Zvolili sme preto formu videa, ktoré vytvára ilúziu instagramových stories videí. Jimmy v nich komentuje najmä výsledky komunitnej práce. Z tejto formy nás vyruší až správa z Cvernovky, ktorá nadobúda hodnotou niečoho súkromného a osobného. Akoby mladému hejterovi chceli prehovoriť do duše. Veríme, že v rámci súčasných „social“ trendov je podobný koncept rozvíjateľný a aplikovateľný na viacero spôsobov.
Zoznam príspevkov
Emilova partia |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Za vznikom komunít stojí jednoduchý fakt. My ľudia sa navzájom potrebujeme. Grantové projekty a susedské iniciatívy nie sú len o budovaní lepšieho prostredia. Sú hlavne o našej túžbe po spolupatričnosti. Preto prinášame príbeh, ktorý túto myšlienku akcentuje. Komunita totiž znamená aj to, že nájsť odhodlanie otvoriť sa druhým, sa vypláca.

Toto posolstvo odzrkadľuje príbeh šachistu Emila. Pretože aj vôľa angažovať sa a dobrý nápad jednotlivca, môžu priniesť radosť a zlepšenie pre celú komunitu. Jednoduchým pozitívnym príkladom tak chceme mileniálov motivovať, aby sa nebáli sami chopiť iniciatívy a snažiť sa o pozitívne zmeny vo svojom okolí. Keď to zvládol Emil, určite sa to podarí aj im.

Zoznam príspevkov
Ranná idylka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Dobré susedské vzťahy sú základom spoločnosti.
Tiež máte v paneláku suseda, ktorý pracuje, ako naschvál, v nedeľu už od skorého rána? V našom videu je takých hneď niekoľko. :)

Jeden, ešte doma, pripraví tabuľu s označením, ďalší majú na starosti šmirgľovanie či natieranie. Spoločne totiž vytvárajú komunitné ihrisko, ktoré pomôže zveľadiť miesto, kde žijú.
Zoznam príspevkov
Domovníčka |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Toto je skutočný príbeh o Lenke Polákovej - obyčajnej domovníčke, ktorej sa podarilo vybudovať susedskú komunitu na veľmi neobyčajnom mieste.
Zoznam príspevkov
#FCKstories |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prostredníctvom FCKstories ukazujeme dva príklady mladej generácie, ktorí sa rozhodli spraviť niečo pre svoje okolie
a vybudovali tak krajšie a príjemnejšie miesto pre seba, svojich známych ale aj pre komunitu, v ktorej živú.
Vybrali sme si na to príklady zrealizovaných projektov, ktoré podporila alebo podporuje Nadácia VÚB.

Odhodením telefónu sme symbolicky znázornili,
že namiesto bohapustého skrolovania na sociálnych sieťach
môžeš robiť niečo, z čoho sa budeš tešiť a má to hodnotu nie len pre teba ale aj pre tvoje okolie.
Napríklad vytvárať komunitu alebo pracovať na reálnych projektoch.

S cieľom zaujať mladú generáciu a doručiť jej posolstvo klienta sme vytvorili #FCK,
ktorý zdanlivo pôsobí expresívne až vulgárne "FAK". V slovníku mladšej generácie sa toto slovo objavuje celkom často
a býva aj súčasťou tzv. AHA momentu.

Rovnako aj v našom prípade, v našich stories, je použitý #FCK na upútanie pozornosti, a dotvorenie momentu.
No v rámci videa rozrolujeme # a vysvetlíme,
že je za ním viac ako chýbajúca samohláska, že je to otázka, ktorú si môže položiť každý z nás
Facebook či Komunita? Tí, ktorí si vybrali už niečo veľakrát spravili ako napríklad Barbora a Martin.
Zoznam príspevkov
Komunitný Výťah |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Výťah je typickým miestom, kde dávajú ľudia prednosť svojmu individualizmu. Stáva sa tak metaforou na moderný svet, kde sa ľudia stretávajú čím ďalej tým menej a nežijú komunitne. A pritom stačí tak málo, niekedy čo i len pozdrav a aj nevinná cesta výťahom môže vyústiť do prospešného komunitného projektu.
SONG: Clair de lune (royality free/public licence)
Zoznam príspevkov
Komunita začína dvomi |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Niekedy môžu mať ľudia pocit, že založiť alebo začať komunitu je ťažké. To je jeden z dôvodov, prečo sa im do toho možno nechce.

No na skvelé vzťahy so susedmi a krásne okolie netreba presvedčiť 100 ľudí. Niekedy jednoducho stačí presvedčiť seba.
Zoznam príspevkov
Žijeme tu spolu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Všetci sme súčastou života v komunite. Je na nás či si zvolíme aktívne participovať na budovaní komunity alebo sa budeme tváriť, že tu nie sme.
Zoznam príspevkov

5. Media

Out of Box |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: So stratou blízkeho sa dospelí ani deti nevyrovnávajú ľahko. V našej spoločnosti je plač stále považovaný za slabosť. Smútiaci tak často neprejavia naplno svoj smútok, separujú sa a ak aj ich blízki vidia, že sú smutní a že to zrejme nezvládajú, nevedia ako im prejaviť podporu, citlivo pomôcť či poradiť.
Od nepamäti bolo podanie vreckovky symbolom podpory či pozornosti. 72% Slovákov v súčasnosti použije 1-4 boxy vreckoviek mesačne. Preto sme sa rozhodli, že gestom podpory v rámci kampane bude darovanie boxu brandovaných vreckoviek Plamienok. V našej stratégii identifikujeme momenty, kedy ľudia pociťujú smútok a kedy slzy neudržia a zišla by sa im vreckovka – v kine, v nemocnici, počas dušičiek. Vtedy im darujeme box Plamienok so všetkými dôležitými informáciami o Centre smútkovej terapie. Poukážeme na dôležitosť podania pomocnej ruky, vystúpenia zo svojho „komfortného boxu“ či už ako pomáhajúci alebo smútiaci.
Box a gesto darovania využijeme vo všetkých navrhnutých media riešeniach, aby sme dosiahli čo najvyššiu adaptáciu – TV, rádio, print, cinema, online, influenceri.
Liek na smútok |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Jedným z najhorších nežiadúcich prejavov smútku za najbližšími je depresia. Ľudia sa jej snažia zbaviť užívaním antidepresív. Nevedia však, že jediným skutočným liekom na smútok zo straty najbližších je terapia.

Vytvárame špeciálne krabičky antidepresív, ktoré sú úplne prázdne, no napriek tomu obsahujú veľmi dôležité zloženie. Smútiaci ľudia v nich nájdu písomnú informáciu (klasický príbalový letáčik), ktorý predstavuje návod, ako sa vyrovnať so stratou najbližších.

Atypické médium v podobe krabičky liekov distribuujeme do lekární, pribaľujeme ich ako bonus ku každému receptu na skutočné antidepresíva.

Pre náš nový “liek” zároveň vytvárame hero video, ktoré v teasingovej fáze pôsobí ako kontroverzná kampaň na nové super antidepresíva. V launchovacej časti k tomu istému videu pridávame vysvetľujúci packshot: Jediným skutočným liekom na bolesť zo straty najbližších je terapia.
Navštívte centrum smútkovej terapie organizácie Plamienok.
NAŽIVO O SMRTI |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Smrť je súčasťou života, a tým pádom sa dotýka všetkých.
Ľudia, ktorí stratili blízku osobu sa vedia často vysporiadať so smrťou blízkeho vďaka rodine a priateľom. No niektorých žiaľ sužuje dlhšie. Preto treba dať do povedomia, že pomoc odborníkov nie je hanbou a je to prirodzená vec, ktorá vie pomôcť.
Hlavným ťahačom kampane budú diskusie naživo doplnené silným media mixom. Tieto diskusie budú streamované na sociálnych sieťach NAŽIVO. Odborník sa v nich bude rozprávať s ľuďmi, ktorí terapiou prešli a takto vedia zdielať svoj príbeh a tým inšpirovať iných.
Cítime, že je dôležité vysvetľovať, že v niektorých prípadoch je pomoc potrebná a funguje.
Kampaňou budeme podporovať znalosť témy a vyvolávať spoločenskú diskusiu.
You are not alone |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Plamienok case represents one of the purest forms of good cause advertising possible. This said, it also raises big challenge – how to communicate as delicate and taboo topic as the loss of someone is?
We want to change this. We are changing mere product placement to cause placement. Cause placement means that we will disrupt traditional media with new, fresh ideas. We wanted to find touchpoints and channels as close to relevant audience, as possible.
Main placement is rather traditional, but with a twist. We will use popular TV show to make this not a taboo anymore, but very common and relatable issue. Speaking through this channel, we will address this issue in relatable way and start a public conversation about these topics.
Also, we will use social media and Instagram in particular. People are looking for content related to sad topics (depression, suicide etc.) – Instagram offers some ways to help these people. We want to be present among others institutions to be able to help someone who is dealing with loss of loved one.
Another very important channel is Modry konik – biggest website regarding parenthood. We will use it as a platform to speak with them. If they create or look for related topics to Plamienok. Also, we would like to educate relevant audience through native advertising
We believe all these activities would bring much needed attention to activities of Plamienok. Not only lifting awareness of the Centrum smútkovej terapie, but also bringing more visits to their website and raise the converation about issues of loss in general.
Zoznam príspevkov
53 914. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Smrť je v našej spoločnosti téma, o ktorej sa boja hovoriť nielen deti, ale často aj dospelí. Táto kampaň ukáže, že sa netreba hanbiť o smrti otvorene rozprávať a priznať si, ako sa nás táto téma dotýka.
Finálnym cieľom je edukácia cieľovej skupiny ohľadne Centra smútkovej terapie, ktoré vie pomôcť ako deťom, tak aj rodičom vyrovnať sa so stratou najbližších. Ukážeme, že požiadať o pomoc v takejto situácii nie je znakom slabosti.
Nie si sám |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Našu prezentáciu sme nazvali „Nie si Sám“ a s týmto mottom - hastagom sme pracovali v celej prezentácii a je hlavným heslom kampane. „Nie si sám“ je použité z dôvodu, že chceme vysvetliť cieľovej skupine, že na svoje ťažkosti a problémy jednoducho nie sú sami. To je aj našou hlavnou ideou. Povzbudiť ľudí, ktorý prežili stratu blízkeho človeka, aby sa opäť zapojili do spoločenského života a taktiež ich motivovať k nájdeniu radosti a zmyslu v ich živote. Existujú ľudia s rovnakým problémom, ľudia ktorý ich radi podporia a taktiež organizácie ako PLAMIENOK ktoré im v ich ťažkej situácii vedia pomôcť.
#SVETLOVE |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Naším cieľom je zvýšiť povedomie o centre vďaka využitiu jedinečného média – svetla. Vďaka 
2-mesačnej inštalácii, ktorú odprezentujeme po prvýkrát počas Bielej noci, dokážeme už v prvý večer kampane vzbudiť záujem o citlivú tému v tisícoch ľudí.
#zrazubez |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Cieľom je edukácia širokej verejnosti o možnostiach Centra smútkovej terapie v rámci neziskovej organizácie Plamienok. Idea kampane je rozpracovaná v projekte s názvom #zrazubez. Kampaň stavia do kontrastu ľahkosť komunikácie na tému straty materiálnych, v podstate banálnych vecí voči zložitosti komunikácie na tému straty blízkeho.
Tiché reklamy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Zosnulým odjakživa zvykneme venovať chvíľu ticha. Problem však nastáva, keď sa táto chvíľa ticha natiahne na tyždne, mesiace, ba až roky.
Ako osloviť ľudí, ktorým sa ťažko hovorí o strate blízkej osoby, a zároveň poukázať na problém, že dusiť v sebe smútok a byť ticho, viac škodí ako prospieva?
IDEA:
Stíšime to, kde sa vždy veľa narozprávalo - reklamy.
Plamienok predstavuje Tiché reklamy.
V ŽIVOTE ČLOVEKA SÚ VECI, Z KTORÝCH ZAMRAZÍ... |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V živote človeka sú situácie, kedy ho doslova zamrazí – keď sa dozvie o smrti známeho, vypočuje si hroznú diagnózu a pod.
Smrť vlastného dieťaťa rodiča absolútne zmrazí. Všetko odrazu stráca zmysel, motivácia a radosť odchádzajú. Emócie sú natoľko silné, že ich sám nevie spracovať.
Kampaň je primárne zameraná na širokú cieľovú skupinu (all 30+) na zvýšenie povedomia o neziskovej organizácii Plamienok a smútkovej terapii.
Alertising |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Smrť človeka je pre filmových scenáristov atraktívna téma. Nájdeme ju nielen v akčných trhákoch, ale aj v animákoch ako Shrek, v drámach ako Forest Gump až po romantické filmy ako Titanic. Dennodenne sme tak vystavení množstvu vyhasnutých životov do takej miery, že nám to príde bežné. Naozajstný šok zo smrti zažívame až vtedy, keď prídeme o niekoho blízkeho my. Len málokto sa totiž so stratou blízkej osoby dokáže vyrovnať sám, bez pomoci silného okolia a skúsených profesionálov.
Zoznam príspevkov
Môj vesmír |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Smrť vlastného dieťaťa je to najhoršie, čo môže rodič zažiť. Prvé dni sú nočnou morou, kedy by najradšej boli sami a nemajú chuť nikam chodiť. Namiesto toho ich však čaká množstvo úradných formalít a vybavovačiek ohľadom pohrebu. Nemajú dosť času spracovať svoje emócie a už sa musia vrátiť do bežného života. To, že na nich vždy nevidieť ich smútok, neznamená, že to už rozchodili. Deti pre nich boli stredobodom ich vesmíru.
Smútková terapia prevádza rodinu týmto ťažkým obdobím krok po kroku. My na podporu vytvárame unikátny merch, ktorý vyjadruje pocity ľudí po strate blízkeho a pomáha im urobiť ten prvý krok - začať zdieľať svoj vnútorný svet. V spolupráci so slovenskou značkou Novesta a dizajnérkou Tinou Minor vytvárame limitovanú edíciu tenisiek NOVESTA UNIVERSE.
Čas naozaj nevrátime, radosť áno |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia v čase smútku častokrát nevidia nádej na zlepšenie. Niektorých táto udalosť poznačí natoľko, že ju už sami zvládnuť nedokážu. Jediné, čo si želajú, je vrátiť čas späť, aby ich blízki mohli byť opäť s nimi. Pritom niekedy stačí iba rozhovor s človekom, ktorý im naozaj rozumie. Sami potom pochopia, že i keď sa čas vrátiť nedá, so správnou pomocou sa stále dá vrátiť aspoň radosť. Na tomto insighte bude vystavaná celá naša kampaň s názvom „Čas naozaj nevrátime, radosť áno.“ V prvých dvoch týždňoch kampaň odštartujeme 15-sekundovým TV spotom, ktorý sa celý bude odohrávať v spätnom chode. V ňom budú hlavné postavy sfukovať sviečku – respektíve v tomto prípade rozsvecovať zhasnutú sviečku. Ukážeme tak, že v spote síce čas vrátiť vieme, no v živote ho naozaj nevrátime. Čo však vieme vrátiť je radosť. Tú bude symbolizovať rozhorenie sviečky, ktorá sa navyše vizuálne prepojí s názvom združenia Plamienok. Následne budeme ľudí odkazovať na web www.plamienok.sk. Celá kampaň bude trvať 6 týždňov (21. 10. – 30.11.) s hlavným zastúpením na sociálnych sieťach. Na YouTube využijeme formáty preskočiteľných (prerolly) a nepreskočiteľných reklám (bumper ads). Na Facebooku a Instagrame bude taktiež bežať upravená verzia spotu a séria vizuálov, ktoré adaptujeme aj do printu. Spojíme sa aj s relevantnými mikroinfluencermi, ktorí sa na Instagrame natočia sfukujovanie sviečku a vďaka funkcii Rewind budú môcť Stories nahrať odzadu. Hlavnú myšlienku kampane – navrátenie radosti – podporíme aj minispoluprácou s online obchodom Zoot, ktorá je známa ako výdajňa radosti. Počas jedného dňa bude zdieľať naše príspevky. V printe použijeme vizuál, na ktorom bude jedna z postáv zo spotu s úsmevom na tvári. Oproti nej bude sviečka, z ktorej ide dym ako po sfúknutí, no zároveň je aj zapálená. Predstavuje to moment navrátenia radosti do života. Print bude bežať v druhom týždni kampane – tzn. v čase dušičiek.

6. Design

telEKOm |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mohli sme písať headliny a tlačiť printy o tom, ako sa snažíme byť ekologickí.
My sme však implementovali celé posolstvo do samotného loga a názvu.
Zoznam príspevkov
Ekologická mobilizácia |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Telekom už aktuálne podniká niekoľko krokov, ktorými prispieva k zlepšeniu životného prostredia a v budúcnosti má ambíciurobiť ich omnoho viac. Aby sme vedeli komunikovať akékoľvek jeho spoločensky zodpovedné aktivity, dáme im v rámci identity jedno súhrnné pomenovanie – Ekologická mobilizácia.
Zoznam príspevkov
#kedmoZEMpomozem |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ecologization of Telekom-veľkému a odvážnemu brandu zmenili vizualitu, tak aby bolo jasné, že jeho eco-friendly aktivity myslí naozaj vážne. Využili sme farbu a prvok, ktorý je v modernej dobe úzko spätý s problematikou znečisťovania prostredia.
Eko máme v sebe |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Telekom nemôžete vysloviť bez toho, aby ste povedali eko.
Sme eko. Logicky. |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Náš nový eko-symbol vychádza z vizuality loga Telekomu. Slová claimu sú oddelené štyrmi magentovými štvorčekmi a použili sme font Tele Grotesk.

Claimom, ktorý je malá slovná hračka, vyjadrujeme súčasný a zároveň nadčasový odkaz, ktorý je jednoznačný: správať sa eko je v dnešnej dobe bez debaty logické a žiaduce nielen od veľkých a menších firiem, ale aj od jednotlivcov.

Jasným postojom k tejto problematike vyjadreným v troch úderných slovách nepriamo motivujeme k podobnému zmýšľaniu aj zvyšok spoločnosti.
Ukážme to dobré v nás |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Všetci chceme byť ekologickí. Ale iba málokedy sa tak správame. Ak nám záleží na svete okolo, prečo to neukážeme? Táto myšlienka je vyjadrená v dizajnovom jazyku, ktorý ani tak nevytvára nový svet, ako skôr nachádza, odhaľuje, vyzdvihuje. To, čo tu celý čas bolo, no niekedy až príliš skryté. To, čo je v každom z nás dobré a správne.
TELEKOM SMARTCITY |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Koncept vizuálnej identity spoločnosti Slovak Telekom, ako eko-friendly operátora.

7. Digital

Zoberte tých, ktorí ísť nemôžu |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Orange je partnerom festivalu Grape, kam chodia každoročne tisíce až desaťtisíce ľudí. Každý z nich má však v okolí niekoho, kto by na festival chcel ísť, ale z rôznych dôvodov nemôže.
FestivaLOVE |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kompatibilita vo vzťahu je dôležitá v každom smere – aj v tom hudobnom. Preto niektorí ľudia chodia hľadať svojich partnerov práve na hudobné festivaly.
Orange predstavuje FestivaLOVE – fíčurka spájajúca ľudí, ktorým by to mohlo spolu ladiť.
Aj na festivaloch #jenasvidiet |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí ľudia na hudobných festivaloch milujú deliť sa o zážitky so svojimi priateľmi prostredníctvom sociálnych sietí. Ale na to, aby ich tam bolo vidno, potrebujú dostatok rýchlych dát.
Orange Storkári |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia si prestávajú užívať koncerty. Miesto počúvania hudby si totiž točia videjká na Instagram Stories. O najlepšie stories z Pohody sa preto postará Orange. Ako? Do davu počas koncertov vyšleme čatu "Orange Storkárov", ktorí budú počas koncertu točiť Storky za ľudí. Tí si ich následne budú môcť stiahnúť z oficiálnej Pohoda aplikácie a uploadnúť na vlastné Instagram profily.
SONG STORY SHORT |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: To najlepšie a zároveň najhoršie na festivaloch je obrovský výber interpretov. Nemáme čas objaviť ich pred festivalom všetkých a na mieste je už neskoro. A tak veľakrát prídeme o skvelý zážitok.
Orange prináša užitočné riešenie, vďaka ktorému si návštevníci užijú festivaly tento rok naozaj naplno.
Zoznam príspevkov
#NemozemNaGrape |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Hudobné festivaly sa každoročne tešia veľkému záujmu ľudí, ALE nájdu sa aj takí, ktorí na festival ísť chcú, ale okolnosti im to nedovoľujú...Ako priateľskému a starostlivému operátorovi Orangeu záleží aj na nich, preto ich spojí s tými ktorí na festivale budú exkluzívnym spôsobom.
Pohodové manželstvo |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Orange na letných festivaloch spája ľudí s tým, čo majú radi - s hudbou, zábavou, zážitkami… Stará sa o nich ako o “vlastných”, ako o rodinu - festivalovú rodinu. Robí skrátka všetko pre to, aby ľudia na Pohode boli v pohode, spolu, šťastní, až kým ich koniec festivalu nerozdelí.
Orange festivalovú rodinu však nič nerozdelí. Spojíme totiž ľudí posvätným zväzkom festivalovým. Teda manželským.

Na prezentáciu digitálnej kampane sme si vybrali Festival Pohoda, kde pracujeme s wordingom "Pohodové manželstvo". V prípade Festivalu Grape by sme použili iný wording, napríklad "Peckové manželstvo".
Zaži festival kdekoľvek |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Orange sa dlhodobo profiluje ako silný partner najväčších hudobných festivalov na Slovensku, na ktorých ponúka aj internet zadarmo. Pohodu a Grape navštevuje mnoho ľudí, no stále je veľa takých, ktorí sa festivalov nemôžu zúčastniť. Orange, ale aj samotní návštevníci, vďaka jeho 4G internetu prinášajú zážitky z Pohody a Grapu po celom Slovensku.
Fesťo bot |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Tento rok pôjde s vami na festival ešte niekto. Fesťo. Kamarát chatbot, ktorý sa postará o to, aby ste si odniesli z festivalu tie najlepšie zážitky. Dňom i nocou je k dispozícii vo vašom Messengeri pripravený odpovedať na všetky otázky, pomôcť vám a spríjemniť tak neopakovateľné chvíle na obľúbenom festivale.

Pripravili sme inovatívny koncept rýchleho a personalizovaného zdieľania informácií z festivalu s využitím zaužívanej platformy - Messengeru. Zrodili sme chatbota, ktorý sprevádza návštevníkov počas festivalových dní.
Data Charger |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pred pár rokmi nám vo výhľade na koncertoch zavadzali iba zdvihnuté ruky fanúšikov a zapaľovače pri slaďákoch. Teraz nám vo výhľade zavadzajú smartfóny a viac ako koncert sledujú ľudia svoje displeje. Dokážu si vôbec mladí užiť koncert bez smartfónu? Orange preto odmení dátami ľudí, ktorí odložia svoje telefóny a užijú si koncert ako za starých dobrých čias.
Hlasovka powered by Orange |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: “Nie si tam? Počúvaj tu!” hovorí Messenger Chatbot, powered by Orange pomenovaný poľudštene po hlasových správach - Hlasovka. Chatbot, ktorý sa pravidelne prihovorí účastníkom festivalov prostredníctvom autentických hlasových nahrávok – hlasoviek, podporený pomocou Facebook Ads a vlastnou microsite.
#vidimesa @nalavoodzvukara |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Rozhodli sme sa nenechať tento rok nič na náhodu a zabezpečiť, aby sa kamoši na festivale našli čo najrýchlejšie a najpohodlnejšie a aby hláška #vidimesa dostala reálnu váhu. A kde inde by sa kamoši našli rýchlejšie, ak nie na legendárnom mieste @nalavoodzvukara?
GIGAstories |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ako návštevníkom našich festivalov povedať, že si to užijú viac, keď si upgradnú svoje dáta od Orange-u?
Upgradneme ich príbehy na Instagrame!

GIGAstories
Spojíme najlepších DJov s hudobným režisérom, aby posunuli vaše storky z festivalov na vyšší level.
FestivaLOVE boty |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Milované festivaLOVE zážitky doprajeme aj tým, ktorí na nich nie sú. Našim cieľom je nabúrať hranice festivalových brán a rozšíriť ich ku každému. Pretože najlepšie zážitky sú tie, ktoré prežívame spolu a naplno.
Preto vám prinášame FestivaLOVE boty.
HANDSFREE STORIES |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia si na koncertoch často robia stories.
A aj keď v dave vidíme stovky telefónov, výsledok býva väčšinou rovnaký.
Nekvalitné videá s otrasným zvukom.
A čo je najhoršie, takto prichádzajú o najkrajšie momenty koncertu.
Vytvoríme vychytávku, vďaka ktorej sa ľudia nebudú musieť ani dotknúť svojho telefónu. Koncert si konečne užijú naplno so svojimi priateľmi a čo je na tom najlepšie, neprídu ani
o stories na svoje sociálne siete. Pretože my ich natočíme za nich v top kvalite!
Leto ide, dáta nikde? |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pomocou hry prezentujeme značku Orange ako skvelého partnera na prežitie nezabudnuteľného festivalového letas množstvom dát a zábavy.
ORANGE TELEPORTÁL |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Návštevníci letných festivalov vďaka silnej wifi a 4G od Orange postujú toľko, že aj ľudia, ktorí na festivale nie sú môžu mať pocit, ako keby sa naň na chvíľu preniesli. Stačí, ak im k tomu trošku pomôžeme. :)
Hudba, ktorá ťa počúva |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia pred začiatkom festivalu riešia mnoho vecí. Jednou z tých hlavných a najnáročnejších je vytvorenie vlastného lineupu. Človek sa snaží v tom závale kapiel nájsť tie, ktoré mu najviac sedia.
Preto Orange prinesie ľuďom možnosť, ako si bez námahy nájsť tých najlepších interprátov pre dokonalý zážitok z festivalu a vytvoriť si tak personalizovaný lineup. Navyše ich za počúvanie hudby odmení dátami.
Zoznam príspevkov
Z mobilu na stage |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Takmer všetci trávia festival s mobilom v ruke. Okrem iného tvoria obsah, ktorý šíria na svojich sociálnych sieťach. Využime to a spravme z pasívnych účastníkov aktívnych tvorcov.
Vďaka microsite www.zmobilunastage.sk prenesú svoje odkazy na obrazovky na stage, kde si ich môžu pozrieť všetci. A s online streamingom ich môžu vidieť (a cez microsite aj prispieť) naozaj všetci - aj tí, ktorí sa na festival nedostali.
Zároveň môžu počas celého dňa pridávať stories s #zmobilunastage, ktoré sa na záver dňa stanú súčasťou VJ produkcie, a tak zapojíme divákov priamo do live performance ich obľúbeného interpreta.
Pre zákazníkov Orange máme navyše odmenu v podobe whitelistovanej microsite bez spotreby dát s plnou 4G rýchlosťou.
HUDBA V SRDCI |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Niekedy nestačí hudbu cítiť, ale chcete ju aj vidieť a podeliť sa o ten zážitok.
Problémom sú dáta, ktoré vás proste nepustia. Hudba je však kľúč k vašim nonstop dátam. Vybaľte svoj hudobný balíček a užívajte si hudbu bez obmedzenia, pretože hudba si zaslúži svoje dáta.
Zoznam príspevkov
Opravdový pohoďák |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pohoda je najlepším hudobným festivalom na Slovensku. Má svojich verných a pravidelných návštevníkov. No aj tak sa stále nájdu takí, čo na Pohode ešte neboli a pôjdu tam tento rok po prvýkrát.
Orange tu je byť pre obe skupiny, pomáha im v komunikácií a prináša nové zážitky.
Tvárou kampane je slovenský raper zo Záhoria, Čavalenky. Jeho charakteristickým znakom je používanie nárečia a surový rap z ulíc Holíča. Keďže tento rok bude na festivale Pohoda vystupovať, zúčastní sa ho prvýkrát.
V kampani využívame špecifický jazyk Čavalenkyho a fakt, že bude na Pohode nováčik. Vďaka dlhoročným účastníkom festivalu chceme aj z neho urobiť "opravdového pohoďáka".
#stretnimesa |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Najlepšie okamihy na festivaloch zažiješ len s priateľmi. No čo ak práve nie sú v dosahu oni, alebo tvoja sieť. Orange spojí ľudí na konkrétnom mieste, prinesie im unikátny zážitok, možnosť zdieľať ho so svetom aj mimo festivalu a zároveň byť v kontakte so svojimi známymi.
Zoznam príspevkov