Brief Marketers

PARTNER KATEGÓRIE MÉDIA:  TELEKOM 

 

 T_logo_rgb_p

 

--------------------------------------------------------------

 

 

Digitálne vzdelávanie má budúcnosť

 

 KLIENT

 

Predstavte si, že pracujete v spoločnosti Slovak Telekom, ktorá vystupuje pod značkou Telekom a patrí medzi technologických lídrov na trhu. Ponúka komplexné telekomunikačné služby v mobilnej i pevnej sieti. Patria sem najmä hlasové a dátové služby ako aj digitálna televízia Magio.

 

O značke Telekom

 

Značka Telekom je silný symbol spájania ľudí.  Sprístupňuje participáciu a spolupatričnosť naprieč generáciami, a tak buduje svet digitálneho optimizmu. Sila sietí a expertíza v digitálnom spájaní v podaní značky Telekom prináša úžitok všetkým a dáva nám silu spoločne čeliť akejkoľvek spoločenskej kríze.

 

Prísľub značky: Nezastavíme sa, kým každý nebude pripojený k príležitostiam dneška.

 

Lokálny claim: Máte v rukách celý svet

 

Spoločenská zodpovednosť značky Telekom a projekt ENTER

 

Telekom sa okrem vyššie spomenutého profiluje aj ako spoločensky zodpovedná značka, ktorá má množstvo aktivít v neziskovej sfére. V súčasností však najväčšiu podporu venuje digitálnemu vzdelávaniu detí a mládeže pod hlavičkou projektu ENTER.

 

Telekom v roku 2020 spustil  veľký projekt a zároveň aj grantový program ENTER, ktorý podporuje digitálne vzdelávanie na základných a stredných školách pomocou zariadenia Micro:bit.

Viac o projekte ENTER nájdete v odseku „Situácia“ a tu: https://enter.study/

 

BRIEF

Vypracujte zadanie pre kreatívnu agentúru na kampaň, ktorá zvýši znalosť projektu na podporu digitálneho vzdelávania detí a mládeže ENTER a jeho spojenie so značkou Telekom.

Zároveň pre Telekom vymyslite aktivitu/službu, ktorá by mohla zvýšiť povedomie o projekte ENTER v rámci cieľovej skupiny.

 

INSIGHT

Svet aj Slovensko sa mení a zmeny sú nevyhnutné aj vo vzdelávacom systéme.  Ako bude vyzerať naša krajina o 20 rokov záleží predovšetkým na novej krvi, novej generácii digitálne zručných smart ľudí, ktorí sa presadia a vyťažia z technológií maximum vo svoj prospech ale aj prospech spoločnosti.

Telekom sa rozhodol urobiť všetko pre to, aby ich podporil a zlepšili podmienky pre ich rozvoj. Aby sa čo najviac ľudí pridalo a vstúpilo do novej generácie Slovenska.

 

SITUÁCIA

Či sa nám to páči alebo nie, sme svedkami tzv. 4. priemyselnej revolúcie - digitalizácie. Až 10 % pracovných miest je ohrozených automatizáciou a zhruba 1 tretinu pracovných miest v najbližších rokoch očakávajú zmeny. V IT sektore každoročne narastá počet pracovných miest o 3 % a je problém ich obsadiť kvôli nedostatku vhodných kandidátov.

Digitálne vzdelávanie detí sa tak stáva nevyhnutnosťou. Slovak Telekom sa rozhodol ujať tejto problematiky a v októbri 2020 spustil veľký projekt ENTER, ktorý zastrešuje množstvo aktivít pre základné a stredné školy a podporuje tak budúcnosť našich detí. Spustenie projektu bolo sprevádzané veľkou kampaňou a TV spot si môžete pozrieť tu: https://youtu.be/f1fsAbdN-lc

 

Hlavným prostriedkom vyučovania programovania v rámci projekt ENTER je vreckový počítač Micro:bit.

 

Micro:bit je multifunkčný miniatúrny počítač a zároveň najjednoduchšie programovateľné teliesko na trhu. Je vhodné aj pre úplných začiatočníkov a po naprogramovaní dokáže merať teplotu, ovládať svetelnosť a hlasitosť napojených zariadení, prípadne sa na ňom dajú vytvoriť jednoduché hry a pod. Vyvinula ho spoločnosť BB, ktorá v rokoch 2016/2017 spolu s vládou  vo Veľkej Británií zafinancovala micro:bit pre každého 11 ročného žiaka a pokryla celonárodnú kampaň.

 

Medzi nosné aktivity projektu ENTER patrí:

  Grantový program – v rámci neho Telekom od spustenia programu školám prerozdelil už 390 000 € a pokračuje ďalej

  ENTER olympiáda – súťaž pre školy, do ktorej sa môžu zapojiť tímy zo základných a stredných škôl a vďaka projektom s Micro:bitom vyhrať atraktívne ceny – súťaž vyvrcholí v júni 2022 prezantáciami prác finalistov

  Projektový web www.enter.study - kde sú okrem hlavných informácií umiestnené aj metodické videá a návody ako pracovať s micro:bitom, vrátane zábavných videí o programovaní s influencermi Patru Bene a Gogom.

  Webináre – hlavne na začiatku projektu Telekom v spolupráci s občianskymi združeniami Aj Ty v IT a SPy spustil vzdelávacie webináre pre učiteľov aj žiakov, kde sa učili pracovať s micro:bitom a dostávať ho do vyučovacieho procesu informatiky.

  Web www.enter.study – okrem základných informácií o projekte na tomto webe nájdu učitelia metodiky a video tutoriály ako pracovať s Micro:bitom. Rovnako sa tam nachádzajú zábavné videá o programovaní s influencermi Gogom a Patrou Bene, ktoré sa dajú využiť aj na hodinách informatiky

  Predaj Micro.bit sád ku službám Telekomu.

  ENTER Konferencia – v septembri 2021 Telekom usporiadal konferenciu o digitálnom vzdelávaní ENTER, kde vystúpilo množstvo atraktívnych spíkrov – viac nájdete tu: https://www.enterkonferencia.sk/

  Stála expozícia Micro:bitov a projektu ENTER v zážitkovom centre vedy Aurélium v Bratislave od marca 2022

 

ODODZVA

 Výsledkom kampane by mala byť zvýšenie spontánnej aj podporenej znalosti projektu ENTER ako aj spojenie značky Telekom s týmto projektom v očiach širokej verejnosti.

 

CIEĽOVÁ SKUPINA

Prvá fáza kampane bola orientovaná primárne na deti od 9 do 14 rokov, ich rodičov a učiteľov. V druhej fáze by sme sa chceli zamerať na mass market, a teda kampaň a aktivita/služba, na ktorej budete pracovať, by mala byť orientovaná na širokú verejnosť bez ohľadu na vek a pohlavie.

 

TONE OF VOICE

Kampaň a navrhnutá aktivita/služba musí byť atraktívna a keďže má byť zameraná na mass market, mala by stierať vekové a rodové rozdiely. Treba zobrať do úvahy, že deti i mládež sú budúcnosť nás všetkých, a preto by malo byť ich vzdelanie jednou z priorít verejnosti.

 

MANDATORY

Pri tvorbe briefu pre agentúru ako aj pri vymýšľaní podpornej aktivity zo strany Telekomu dbajte na úlohu a prísľub značky Telekom. Povinné je použiť lokálny claim „Máte v rukách celý svet“.

 

VÝSTUPY

-  brief pre kreatívnu agentúru v PDF (max. 2 strany)

-  aktivita alebo služba, ktorá korešponduje so značkou Telekom a ktorá inovatívne rieši zadaný problém – prezentácia idey v PPT / PDF (max. 10 slidov vrátane úvodného a záverečného)

 

---------------------------------------- 

 VIZUÁLNY OBSAH


Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa - Shutterstock https://premier.shutterstock.com/ . Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock. 

Každý súťažný tím dostane emailom invitation link na individuálny prístup (vždy iba jeden z tímu).


V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:

Ivan Milojevic

Authorised Reseller of Shutterstock

mobile: +420 774 581 655

e-mail: imilojevic@ shutterstock-reseller.com

 

 MEDIÁLNY PARTNER SÚŤAŽE YL SLOVAKIA 2022:

 

logo Shutterstock