Národné kolo Young Lions Slovakia 2021 je uzavreté!

*** SLEDUJTE V STREDU 12. MÁJA OD 9:00 NA FB FANPAGE CANNES LIONS SLOVAKIA STREAM VEREJNÝCH PREZENTÁCII SHORTLISTOVANÝCH PRÁC. ***

*** VÝSLEDKY SÚŤAŽE A VÍŤAZOV, KTORÍ ZÍSKALI BRONZ, STRIEBRO A ZLATO A POSTUPUJÚ DO MEDZINÁRODNÉHO KOLA SÚŤAŽE OZNÁMIME ROVNAKO V STREDU V LIVESTREAME O 18.00. ***

-----------------------------------------------------------------------------------

Výsledky

1. Print

Iveta Valentová, Václav Kudělka
1. miesto: Nastal čas zúčtovania |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kvôli obmedzeniu prevádzok podnikov z dôvodu pandémie sme si zrazu nemohli dopriať to, na čo sme boli zvyknutí a čo sme brali ako samozrejmosť. Trebárs možnosť vychutnať si vo svojej obľúbenej krčme čapované pivo. Ako náhradu sme si teda vytvorili nové pivné rituály doma s fľaškovým či plechom. Tie však čapované nikdy nahradiť nedokážu. A preto si ho teraz voči sebe samotným dlhujeme. Naštastie prichádza doba vyrovnávania účtov.
Zoznam príspevkov
Lukáš Fecko, Jakub Jurica
2. miesto: Svitá na lepšie časy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V printovom prevedení našej myšlienky staviame do kontrastu interiér retro chodieb bytoviek, v ktorých sme sa mnohí často pohybovali celú pandémiu a slnečné lúče, ktoré otvorenými dverami vchádzajú dnu a vlievajú do nás opojnú nádej.

V tomto kontexte nám hra svetla a tieňov aj zdanlivo nespojiteľnými objektmi pripomína našu najväčšiu túžbu, ktorá je zároveň aj našim vytúženým svetlom na konci tunela.
Zoznam príspevkov
Karin Hykšová, Veronika Holásková
2. miesto: Ležiak domáci |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Za posledný rok sme si zvykli na svoj gauč a jediné dobrodružstvo bola návšteva obchodu . Stali sa z nás ležiaci domáci, ktorí zabudli na chuť čapovaného piva.
Zoznam príspevkov
Dominik Hasák, Andrej Jurčák
3. miesto: Svitá nám na lepšie časy |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Vizuál sa na na prvý pohlad tvári temno, no je to oprávnenne. Má poukazovať na dobu, ktorá poznačila nás všetkých, milovníkov piva. Posledné mesiace boli pre gastro sektor veľmi zlé, svojím sposobom aj pre pivárov ktorí si nemohli dopriat ako už tradične svoje oblubené čapované. Vizuál čerpá inšpiráciu z myšlienky vychádzajuceho slnka čo symbolizuje, nový den, čiže nový začiatok, zatvárame starú kapitolu a naopak otvárame tú novú. Kapitolu v ktorej sa gastro vratí do zase normálu a pivári zase do svojich oblubených podnikov. Vo vizuále vidíme pekne načapované pivo čo prestavuje horizont udalosti, slnko v tomto prípade je pípa s logom, ideš si dopriat svoje čapovane...konečne nám svitá na lepšie časy.
Zoznam príspevkov

3. Marketers

Ondro Mikuš, Klaudia Linkeschová
1. miesto: Preži leto plné zážitkov s Radosťou! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prinášame prvý mobilný festival!
Pre mladých ľudí túžiacich po zážitkoch chceme pripraviť offline event, ktorý bude kopírovať dátumy a lokácie zrušených slovenských hudobných festivalov. Radosť na týchto eventoch prinesie malý kultúrny zážitok (koncert a pod.) pre menšiu skupinu účastníkov.
Zoznam príspevkov
Soňa Výhonská, Diana Feketeová
2. miesto: Letné radosti - brief komunikačnej kampane značky Radosť - Younglions 2021 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Prechod do digitálneho sveta so sebou prináša mnohé výzvy a príležitosti. Značka Radosť ako nový digitálny operátor vstúpil na trh s cieľom osloviť milénialov, digitálnych nadšencov. Ako ale vytvoriť kretívnu offline kampaň, ak jeho cieľovka trávi viac času online ako offline?
Vytvorili sme preto brief pre kreatívnu agentúru, aby nám pomohla počas leta prepojiť tieto dva protichodné svety. Našim úmyslom je spojiť sa s kultúrou a gastrom a priniesť zábavnú a interaktívnu kampaň. Požadujeme od agentúry vytvorenie konceptu „zón radosti“ na festivaloch, v okolí jazier, v múzeách, galériách a na terasách reštaurácií s free-wifi zónou doplnenou o nabíjacie stanice, súťaže a interaktívne úlohy.
Do konceptu môžete vniesť mix netradičného guerilla marketingu a využitie tradičných printových médií. Viac detailov v briefe.
Zoznam príspevkov

4. Film

Lukáš Lukonič , Dominik Herceg
1. miesto: Mladí sú takí, žeee |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia sa na záľuby mladých často pozerajú cez prsty. Skalopevne presvedčené „Čo len z teba vyrastie" a „Toto ti účty nezaplatí" sa stali frazeologizmami.

Nie je však všetko tak, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať.
Zoznam príspevkov
Katarína Chudá, Martin Luther
2. miesto: Ružová budúcnosť |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Cieľom videa ja ukázať mladým ľuďom, že na získanie zaujímavej a kvalitnej práce nie sú potrebné len skúsenosti a vzdelanie. Zastúpiť ich v mnohých prípadoch môžu záľuby, ktoré im vedia otvoriť cestu do pracovného života.

Hlavnou časťou nášho výstupu je životopis, ktorý premieňa novodobé koníčky v konkrétne pracovné pozície.
Zoznam príspevkov

5. Media

Monika Farkašová, Jakub Svetlík
1. miesto: Helpi Truck |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Ľudia sú častokrát leniví a miesto toho, aby veci posunuli ďalej ich jednoducho vyhodia do komunálu. V našom prístupe využívame na vzbudenie záujmu a šírenie awareness netradičný nosič, ktorý sa nachádza v každom meste a obci - smetiarske auto. Helpi v spolupráci s OLO predstavia: Helpi Truck, prvé vozidlo komunálneho odpadu, ktoré zjednoduší cestu nepotrebného oblečenia, drogérie a potravín do sharing centier/Dobrých skriniek. V koncepte kladieme dôraz na mediálny mix, ktorý využíva potenciál pro bono spoluprác (s osobami, médiami či netradične, s podcastmi).
Zoznam príspevkov
Michal Hroš, Vladimir Labunet
2. miesto: Dobrá Krabica |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Our solution tackles one of the main barriers by becoming an object in people‘s life that reminds them to think of others every day. It allows them to donate to people in need regularly, a little now and then, while being at home. Then, once the „Dobrá krabica“ is full and ready, it is taken to the Shared Centre.
Zoznam príspevkov
Andrea Vargova, Michaela Markusková
3. miesto: HelpiBag - Taška, ktorá nesie posolstvo |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Čo ak by ste mohli svoje posolstvo doručiť ľuďom domov každý deň, bez nákladov a na nosiči, ktorý okrem vášho posolstva odnesie aj pomoc? HelpiBag je awarenessová kampaň, ktorá v sebe spája všetko, čo nezisková organizácia potrebuje: je vyriešená ekonomicky a ekologicky, spája projekt so silným partnerom a má potenciál organického rastu.
Zoznam príspevkov

6. Design

Vladimír Krajčovič, Ivan Čapkovič
1. miesto: S-C-D [Communication Identity] |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Simple and minimalistic approach based on current logotype with extended communication elements.
Jakub Latka, Ladislav Macko
2. miesto: Dizajn je všetko |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: V novej vizualite SCD sme sa rozhodli vytiahnuť dizajn na svetlo. Presne tak, ako to SCD vo svojej podstate robí už viac ako 30 rokov.
Katarína Mišáková, Patrícia Reichlová
3. miesto: Design is you! |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Navrhnutá vizuálna komunikácia odráža myšlienku upriamiť pozornosť na človeka ako ľudský element dizajnu. Prepojené obdĺžniky vyjadrujú spojenie dizajnu a človeka. Responzívna identita vychádza zo základného loga SCD, je jednoduchá, variabilná, jednotná a hravá.

7. Digital

Daniel Vachuna, Michal Roháček
1. miesto: READY, STEADY, 60 |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Kým iní hovoria STOP, my hovoríme GO. Mladých vyzveme, aby robili to, čo ich baví najviac: hrali hry. Priamo v kampaňovom headline kľúčujeme hlavný benefit odmeny 60 €. Mladým zároveň dáme možnosť unikátnej letnej brigády, kde si budú môcť zarobiť hraním.
Zoznam príspevkov
Zuzana Martiniaková, Adam Baška
2. miesto: Vrátime mladým rok života |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Mladí ľudia nesú lockdown veľmi ťažko a podpísalo sa to na ich psychickom zdraví, podľa prieskumov majú často pocit, že im uniká mladosť. My im rok mladosti vrátime a vynahradíme im stratený čas skvelým letom v komplexnej kampani plnej benefitov a zábavnej komunikácie.
Zoznam príspevkov
Monika Farkašová, Peter Danada
3. miesto: #MladiMajuNaTo |
Seriál: nie
Stručná charakteristika: Pre zatraktívnennie SLSP v očiach mladej cieľovky sme rozhodli vytvoriť historicky prvú NFT online akciu digitálnych diel mladých streetových umelcov/športovcov. Ľudia si môžu vydražiť audio alebo vizuálne stopy (fotografie, videá, zvuky) a podporiť tak mladých začínajúcich umelcov a športovcov na ceste za lepšou budúcnosťou.
Zoznam príspevkov

 

PIATOK 7. MÁJA 2021 O 9:00

*** ŠTARTUJE KATEGÓRIA PRINT! ***
Suťažný brief PRINT nájdete tu.

-----------------------------------------------------------------------------------

ŠTVRTOK 6. MÁJA 2021 O 9:00

*** ŠTARTUJE KATEGÓRIA DESIGN A PR ***

Súťažný brief DESIGN nájdete tu.
Suťažný brief PR nájdete tu.

-----------------------------------------------------------------------------------

STREDA 5. MÁJA 2021 O 9:00

*** ŠTARTUJE KATEGÓRIA FILM a MARKETERS ***
Súťažný brief FILM nájdete tu.
Suťažný brief MARKETERS nájdete tu.

-----------------------------------------------------------------------------------

UTOROK 4. MÁJA 2021 O 9:00

*** ŠTARTUJE KATEGÓRIA MEDIA! ***
Súťažný brief nájdete tu.

-----------------------------------------------------------------------------------

PONDELOK 3. MÁJA 2021 O 9:00

*** ŠTARTUJE KATEGÓRIA DIGITAL! ***
Súťažný brief nájdete tu

-----------------------------------------------------------------------------------

POZOR! ZMENA HARMONOGRAMU SÚŤAŽE!

Štart kategórie DESIGN posúvame na ŠTVRTOK 6. mája o 9.00, t.j. registrácia do kategórie je predĺžená až do tohto termínu! 

**********************************************************************************

Si mladý profesionál a tvorca z oblasti reklamy, marketingu, PR, umenia alebo dizajnu? Poď si zmerať intenzitu svojho talentu s kolegami z branže!

Ak presvedčíš porotu, môžeš svoje schopnosti prezentovať a zastupovať Slovensko v svetovej konkurencii v medzinárodnom kole súťaže Young Lions Competition 2021.

Tento rok súťažíme v 7 kategóriách:
DESIGN, DIGITAL, FILM, MARKETERS, MEDIA, PR, PRINT.

Vytoč kamošku/kamoša, kolegu/kolegyňu, frajerku/frajera a registrujte sa ešte dnes.
Súťažiť môžu 2-členné tímy zložené z profesionálov do 31 rokov (narodení 25. júna 1989 a neskôr).

Získaš nielen cennú skúsenosť, ale za 24-hodín otestuješ a porovnáš svoj talent a schopnosti s ostatnými kolegami v reklamnej branži. 

Tí najlepší v jednotlivých kategóriách postúpia do medzinárodného kola súťaže a vyhrajú digital pass na konferenciu Cannes Lions Live, ktorá sa uskutoční 21.-25. júna 2021 a ročné Lions Membership. Viac v pravidlách súťaže

Harmonogram súťaže:

16. apríla - 7. mája 2021
>>> registrácie súťažných tímov do súťaže a jej jednotlivých kategórií - registrovať sa do kategórie je možné až do termínu zverejnenia zadania na webstránke podľa oficiálneho timeplanu, t.j. do kategórie PRINT až do 7. mája 2021 do 8:59 hod.

3. mája - 8. mája 2021
>>> zverejňovanie zadaní v jednotlivých kategóriách a práca súťažných tímov na zadaniach (termíny zverejnenia zadaní v jednotlivých kategóriách sú uverejnené na podstránke Kategórie)

10. mája 2021
>>> 1. zasadnutie poroty, zverejnenie shortlistovaných prác a kontaktovanie tímov

12. mája 2021
>>> verejné prezentácie shortlistovaných prác súťažnými tímami (online) v kategóriách DIGITAL, MARKETERS, MEDIA, PR
>>> 2. zasadnutie poroty, udelenie ocenení BRONZE, SILVER, GOLD v jednotlivých kategóriách a vyhlásenie víťazov Young Lions Slovakia 2021

24. mája - 14. júna 2021
>>> medzinárodné kolo súťaže Young Lions Competition 2021 (online)

21. - 25. júna 2021
>>> medzinárodný reklamný festival Cannes Lions Live (online)

 

V prípade otázok, alebo nejasností nás kontaktuj.

:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:..:

Národné aj medzinárodné kolo súťaže aj s jeho sprievodnými aktivitami budú prebiehať v roku 2021 online.

Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, s.r.o., ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.