Brief Marketers

PARTNER KATEGÓRIE MARKETERS:

 

"Letné Radosti"

KLIENT

Keďže cieľom je napísať zadanie pre reklamnú agentúru, klientom pre účely súťaže je značka Radosť, pre ktorú si predstavte, že pracujete.

BRIEF 

Vypracujte zadanie pre kreatívnu agentúru na prípravu letnej kampane/netradičných komunikačných aktivít značky Radosť. Nešetrite na benchmarkoch a inšpiráciách z iných „fresh“ trhov, ideálne s virálnym potenciálom.

Okrem tohto briefu je vašou úlohou vymyslieť spôsob, ako zviditeľniť online/digitálnu značku v offline prostredí. Pri návrhu sa sústreďte na budgetovo efektívne riešenia, ktoré však dokážu zaujať.

VIDEO od Štefana Póšu a partnera kategórie, operátora Radosť.

INSIGHT

 „Mám rád jednoduché riešenia, ktoré mi uľahčujú život. Aby som však takejto značke/firme dôveroval, potrebujem ju spoznať, mať s ňou skúsenosť a stretnúť sa s ňou aj v offline svete. Skrátka „mať ju na očiach“ aj mimo online.“

SITUÁCIA

Digitálny operátor Radosť prišiel na slovenský telco trh v závere roka 2020. Jeho spustenie je odpoveďou na zvyšujúci sa dopyt po čisto digitálnych službách a taktiež cenovú výhodnosť mobilných dát. Digitálna podoba Radosti umožňuje poskytovať kvalitný produkt za atraktívnu cenu.

Launch:

Aktuálna taktická kampaň:

Prečo je Radosť super?

  • Nemá viazanosť.
  • Má 3 parádne dátovo orientované programy za super ceny (napr.: Nekonečnú Radosť s neobmedzenými dátami, volaniami do všetkých sietí aj SMS/MMS za 20 EUR).
  • Všetko na 4G sieti od O2 s pokrytím 97% populácie Slovenska.
  • V appke Radosť vybavíš všetko.
  • 7 dní ju môžeš skúšať zadarmo.
  • Za SIMku neplatíš.
  • 9,5 z 10 zákazníkov by si vybralo Radosť znova (to sme sa dozvedeli z prieskumu, ktorý pre nás vo februári 2021 realizoval Ipsos na vzorke 1872 respondentov).

ODOZVA

Výsledkom kampane (aktivít) by malo byť sprostredkovanie „offline“ kontaktu s „online“ značkou a službou pre našu cieľovú skupinu. To by samozrejme malo spôsobiť zvýšený záujem cieľovej skupiny o operátora Radosť a jeho služby.

Merateľné KPIs:

  • Zvýšenie poznateľnosti značky Radosť
  • Zvýšenie konsiderácie (zvažovania) značky Radosť
  • Zvýšenie návštevnosti webu Radosť, resp. stiahnutia mobilnej aplikácie Radosť

CIEĽOVÁ SKUPINA

Vašou primárnou cieľovou skupinou sú  ľudia vo veku od 18 do 34 rokov - digitálne orientovaní a zdatní. Primárne žijú vo väčšom meste. Majú radi nové veci a jednoduché riešenia. Dôležitejšie ako niečo vlastniť, je pre nich niečo zažiť. Smartfón, internet a dáta im prinášajú momenty spojenia a emócie, ku ktorým nepotrebujú status „platinového“ zákazníka.

TONE OF VOICE

Nezabudnite, akú cieľovú skupinu oslovujete. Nebuďte strohí a formálni. To Radosti a jej cieľovke nie je vlastné.

MANDATORY

Základné princípy značky:

  • Jednoduchosť, pozitívna emócia, priamočiarosť.

Misia značky:

  • Prinášame ľuďom moderné, plne digitálne produkty, ktoré sú tak zrozumiteľné na pochopenie a jednoduché na používanie ako sa len dá.

VÝSTUPY

  • Ppt/pdf (max. 10 slidov/strán vrátane úvodného a záverečného)

 

VIZUÁLNY OBSAH
Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa - Shutterstock https://premier.shutterstock.com/. Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock. 

Každý súťažný tím dostane emailom invitation link na individuálny prístup (vždy iba jeden z tímu).
V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte: Danica Kovacevic, mobil: +420 604 123 751, email: danica.kovacevic@isifa.com  

BRANDING
Do výstupov nevkladajte svoje meno ani meno alebo logo spoločnosti, v ktorej pracujete (nemyslí sa tým, pre účely súťaže, ale v skutočnosti).

 

MEDIÁLNY PARTNER SÚŤAŽE YL SLOVAKIA 2021: