Brief Digital

BRIEF V KATEGÓRII DIGITAL: Banka pre mladých  

KLIENT:

Slovenská sporiteľna, partner kategórie DIGITAL 

 

ÚLOHA:

Vytvorte na leto kampaň, ktorá zatraktívni SLSP tak, že bude vnímaná ako značka pre mladých.  A to bude znamenať, že si v nej aj budú chcieť otvoriť účet. Využite akúkoľvek marketingovú disciplínu, ktorej sa to podarí a zrealizujte ju v digitálnom priestore.

INSIGHT:

Značka SLSP nie je vnímaná ako značka pre mladých.

CIEĽOVÁ SKUPINA:        

Študenti a mladí od 15 do 26 rokov, ktorí ešte svoj vlastný účet nemajú. Je to digitálna generácia, pre ktorú je mobil životnou nevyhnutnosťou, bez neho si nevedia predstaviť svoj život. Tak isto ako bez svojich kamarátov.

CIEĽ:

Zmeniť vnímanie značky SLSP, aby bola vnímaná ako značka pre mladých.

BENEFIT:

  • Až 60€ odmena za otvorenie účtu mobilom cez Georgea
  • Odmeny za nákupy kartou/mobilom/hodinkami s novinkou Moneyback  

SITUÁCIA: 

Sme Slovenská sporiteľňa. Najväčšia digitálna a mobilná banka, sme najúspešnejšia banka pre všetky vekové kategórie, ale pri mladých (a špeciálne v Bratislave) sme iba tesná dvojka.

Po stránke bankových služieb vieme mladým ako inovatívny a zodpovedný líder poskytnúť všetko, čo potrebujú:

  • Georgea – skvelú mobilnú apku nabúchanú všetkými najnovšími fíčurkami, ktorá je skvele hodnotená (payme a pod.)
  • Vďaka novinke MONEYBACK môžu dokonca dostávať za nákupy kartou peniaze naspať
  • Môžu platiť mobilom alebo hodinkami cez Apple/Google/Garmin/Fitbit pay
  • Za vedenie účtu platiť nemusia
  • Máme najviac bankomatov a pobočiek na Slovensku
  • Účet si vedia založiť cez aplikáciu Georgea iba za 9 minút a hneď začať používať svoju „kartu v mobile“

Zároveň sme banka založená na hodnotách, ktorej záleží na našej krajine, na ekológii, na verejnom priestore, na kultúre, čo dokazujeme každý rok našimi aktivitami, sponzoringovými partnerstvami alebo charitatívnou činnosťou našej nadácie. Napr.:

  • Pred 3 rokmi sme dali verejný prísľub, že už nikdy nebudeme využívať billboardy, lebo nám vadí vizuálny smog
  • Okrem množstva „zelených“ opatrení od júna ideme vydávať degradovateľné platobné karty a nahradíme ich recyklovateľnými, zároveň budeme zberať v pobočkách expirované karty všetkých bánk a ekologicky ich likvidovať
  • Sme partnermi rôznych kultúrnych podujatí (napr. festival Pohoda), máme zaujímavé partnerstvá (napr. Stará Tržnica)

Naša ponuka pre mladých je zaujímavá a kto sa už stane naším klientom, tak je veľmi spokojný. Ale evidentne to nestačí, nie sme č.1.

 

ŽELANÁ ODOZVA:

  • Zmena vnímania značky
  • Zvýšený počet novootvorených účtov 

TONE OF VOICE:

  • Sebavedomý, mladý, odvážny

VÝSTUP:

  • Ppt/pdf - idea a jej rozpracovanie do kampane s využitím digitálnych médií/platforiem

 

************

VIZUÁLNY OBSAH

Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa - Shutterstock https://premier.shutterstock.com/. Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock. 

Každý súťažný tím dostane emailom invitation link na individuálny prístup.
V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte: Danica Kovacevic, mobil: +420 604 123 751, email: danica.kovacevic@isifa.com

 

BRANDING

Žiadny branding agentúry nie je povolený.