Marketers

Prihlásiť sa môžu 2-členné tímy zložené z mladých profesionálov do 30 rokov (narodení 25. júna 1986 a neskôr), ktorí pracujú na marketingovom oddelení na strane klientov. Prihlasovať sa môžete až do skončenia súťaže.  

Zadanie:

Výzvou je využiť potenciál značky a vypracovať zadanie na kampaň pre kreatívnu agentúru s využitím produktu, aktivity alebo služby, ktorú si sami vymyslíte. A teda vytvoriť:

  • brief pre kreatívnu agentúru (max. 2 strany)
  • produkt, aktivitu alebo službu, ktorá korešponduje s identitou značky, pre ktorú pracujete a ktorá inovatívne rieši zadaný problém - prezentácia stratégie a idey v PPT (max. 10 slidov) 

Zadanie bude zverejnené v stredu 3. mája o 9.00 hod. Tímy budú mať 48 hodín na jeho vypracovanie, následne sa systém uzavrie. Partnerom kategórie a zároveň tvorcom zadania je VÚB banka

Jazyk:

Súťaž prebieha v slovenčine.