Brief PR

Na stiahnutie TU

Deadline: piatok 28.4. do 9.00 hod. 

„ZAŽI PR”

Klient

Vaším klientom je Asociácia public relations Slovenskej republiky.

Brief

Zadaním je navrhnúť PR kampaň, ktorá zaujímavým, možno vtipným spôsobom vysvetlí, čo je to PR, odpromuje a pritiahne pracovať nové tváre do PR sveta zadávateľov či agentúr.

Insight

Podľa najnovších prieskumov TNS medzi marketérmi na Slovensku patrí Public Relations spolu s digitálom a eventami k trojici komunikačných odvetví, do ktorých chcú zadávatelia v tomto roku investovať najväčšiu časť svojich komunikačných rozpočtov. PR komunikácia je tiež fenoménom, ktorým sa stala najmä v dôsledku rozvoja sociálnych sietí. Práve vďaka tomu, že PR rozumie tvorbe obsahu a využíva popri médiách aj interakciu online prostredia, patrí k najkomplexnejším komunikačným formám.

Situácia

Napriek tomuto unikátnemu postaveniu čelí PR  hneď dvom výzvam: slabej znalosti public relations (teda toho, čo všetko dnes PR je a aké možnosti predstavuje) a v dôsledku toho aj odlivu záujmu mladých talentovaných ľudí najmä do digitálnych agentúr.

Je ale dobré si uvedomiť, že práve PR stojí napríklad za víťazstvami, ale aj prehrami mnohých politikov a viac či menej formuje chod tohto sveta... Že práve PR dokáže vytiahnuť z krízy značky a firmy, ktorým by inak hrozila väčšia strata či zánik. Mnohé z týchto skvelých kampaní nájdete ako inšpiráciu aj na Prokop.online alebo na stránkach členských agentúr APRSR.  

Správa

Asociácia PR na Slovensku by rada mladým študentom a profesionálom ukázala, aké úžasné možnosti, techniky, nástroje, kampane sa za PR skrývajú a aký potenciál má táto branža do budúcnosti.

Odozva

APRSR hľadá edukatívnu a HR kampaň, ktorú by ako branžová asociácia aj zrealizovala.

Cieľová skupina

Cieľovou skupinou sú absolventi vysokých a stredných škôl, mladí ľudia vo veku 18 – 30 rokov, ktorí hľadajú zaujímavú pracovnú príležitosť. Sekundárne aj mladí, ktorí si už prácu v komunikačnej branži vyskúšali, ale nenaplnila ich očakávania.  

Tone of voice

Nebojte sa vtiahnuť adresáta do deja a umožnite mu zažiť nápaditosť a kreativitu rôznych foriem PR. Komunikujte zaujímavým, možno vtipným, spôsobom.

Výzva

Výzvou je vytvoriť inovatívnu PR stratégiu.

Výstupy

- prezentácia stratégie v PPT / PDF (max. 10 slidov vrátane úvodného a záverečného)

- krátke zhrnutie, ktoré obsahuje popis východiskových bodov, situácie, cieľov, stratégie, kreatívnej idey i exekúcie v PDF (max. 300 slov)

Vizuálny obsah

Vzhľadom na práva duševného vlastníctva je povolené používať iba vizuálny obsah z webovej stránky partnera súťaže Isifa – Shutterstock. Pre každý tím je služba fotobanky dostupná bezplatne po celú dobu trvania súťaže, a to výhradne pre účely súťaže. Obsah je povolené ukladať a zdieľať len s členmi súťažného tímu. Nie je povolené obsah sťahovať, zdieľať ani využívať mimo súťaže či po jej skončení. V prípade zistenia porušenia týchto zásad bude partner súťaže postupovať podľa platných Pravidiel a podmienok spoločnosti Shutterstock.

7 tipov ako používať Shutterstock.com nájdete TU. 

V prípade problémov so Shutterstock kontaktujte:

Vojtěcha Trávníčka: + 420 602 117 041, vojtech.travnicek@isifa.com

Jana Boudu: + 420 605 229 222, jan.bouda@isifa.com

Prihlasovacie údaje

Použiť môžete jeden z nasledujúcich účtov:

Username: CRYoungLions1, Password: SLYoung1

Username: CRYoungLions2   Password: Welcome!

Branding

Žiaden branding nie je povolený.